madshots 3/3 2w

» LOG IN to write comment.

madshots 2/3 2w

» LOG IN to write comment.

madshots " there's ideas we had that we longer know. there's places we've been that we no longer go. there's things we learn that we don't wanna know, and there's people we love that we have to let go. " -gnash, leave a message. 1/3 2w
  •   mir0nic These are wonderful 2w

» LOG IN to write comment.

madshots last one from today 3/3 2w

» LOG IN to write comment.

Normal madison graham
madshots if you guys haven't checked out @sbxd14, this girls clothes are awesome, and like.. omg. I just adore them and the cool chicky behind bringing them to life! check out the link in her bio and take a gander through her etsy you'll probably find something & fall in love 🏼 2w

» LOG IN to write comment.

madshots I got soooo much experience from today and I can't thank Sheri enough for that! today was so amazing, and I met some awesome new people, and just had a blast. 1/3 2w

» LOG IN to write comment.

madshots excited, to say the least. 2w

» LOG IN to write comment.

madshots 26 bracelets going up for sale tonight on the app Depop! download it if you don't already have it and follow us @ indiebracelets (: 2w

» LOG IN to write comment.

madshots hey guys! I have an awesome question for you all.. but first I'm gonna tell you a little bit. I started making these bracelets and wearing them has made me super happy. they're made out of stone beads, so every one is different from the one next to it, and there's never really any set pattern. it's just colors I like next to other colors they're little and simple & just strung on clear elastic, so they stretch.. I was wondering if I opened a shop on Depop if you guys would buy them! I thought I'd charge maybe $5.00 to cover shipping and what it costs to make them, I really just want people to get them and get happy when they wear them so I dunno, leave thoughts/comments below, let me know what you think - I'm taking suggestions too! I just thought it might be kinda cool because I know some of you have been following me since the beginning of time lol, and it might be kinda cool to receive something from an instagrammer! I know I love that kind of stuff lol, just like with the people I love and follow, if they sell something I'm all over it and I really honestly just wanna share these little bracelets with people 3w
  •   brittenmassey I love it. Yes! 3w
  •   erbearrr25 I totally would buy one 3w
  •   car.rod Yes I want one omg 3w
  •   mollyaber Yes! 3w
  •   juliaaa63 I'll buy one 3w
  •   katiefebruary Yes!! 3w
  •   zoalli I love it!! 3w
  •   paintmethemoon I love it. So loving and genuine, Maddi. I would consider it! Also I was just in Ohio and totally thought about you; I want to meet you or try bodygoodies soap so much some day 3w

» LOG IN to write comment.

madshots "You saw me crossing the valley and you came in." 3/3 3w

» LOG IN to write comment.

madshots "I saw your face in the crowd and you came out," 2/3 3w

» LOG IN to write comment.

Normal madison graham
madshots "I hail your face and then, I saw you standing out." 1/3 3w

» LOG IN to write comment.

1mon madshots
Normal madison graham
madshots 3/3 😇 I'm really putting effort into posting more here. it's making me take more and more photos 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon madshots
Normal madison graham
madshots 2/3 in love with July-August flowers. 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon madshots
Normal madison graham
madshots I just couldn't crop these... 1mon

» LOG IN to write comment.

madshots 3/3 I won't fear love because feeling it before has damaged me —
I will embrace it in the future; optimistic that I can learn from the past. • words I'd told myself this time last year.. this advice needs to be heard again.
1mon

» LOG IN to write comment.

1mon madshots
Normal madison graham
madshots queen ann's lace, forever and always my favorite flower ever. these and forget-me-nots are the best. 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon madshots
Normal madison graham
madshots 1/3 - it's my favorite time of year for flowers.. I'll miss this in the winter. 1mon
  •   danii.rose May I ask what camera do you use ? 1mon
  •   maddigrahamm @danii.rose (it's me on my personal account lol) I use a Nikon D3100- but it's all in the lens!! I have a 35mm and it's the greatest. I use it for almost every photo I take. best money I've ever spent, hands down 1mon
  •   msizzler12 Absolutely love your pictures 1mon
  •   francisque_s I agree, those photos are magnificent! The lens is suchba huge change, never buy zoom lenses if you plan on doing serious photography! I can recommend you the Nikkor 50mm 1.8 AF-D one of the cheapest yet sharpest you can buy. 1mon
  •   ranebrower I'm in love with all your photos do you mind if I ask you what your settings were for this picture? I'm really interested photography and I'm trying to broaden my knowledge of what I already know about manual settings and you're one of my biggest inspirations 1mon
  •   maddigrahamm @ranebrower aw! thank you so much! I'm actually not 100% sure, I'd have to go back and look for it, but I had an ISO of 100, shutter speed probably between 600-100, and my fstop at 1.8 (: 1mon
  •   danii.rose Thank you so much I adore your work @maddigrahamm 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon madshots
Normal madison graham
madshots listen to sad music.. scream.. cry.. etc. its how we deal with things, and its how we know we're human, and alive. we have emotions, and we feel deeper and more passionately and beautifully than any other creature on earth... we are driven by our strongest emotions.. and its incredible. its beautiful. 1mon
  •   daddio888 Alzheimer's people respond to music in a wonderful way! 1mon

» LOG IN to write comment.

madshots 2/3 1mon

» LOG IN to write comment.