maddysdank Mexican food at a pizza shop :3 #suchabeaner #raza #lunch #lol 2d

» LOG IN to write comment.

maddysdank 😬 4d

» LOG IN to write comment.

  •   mistahbrownn I was like thats from DURANGO?!!! 4d
  •   mistahbrownn Hahahaha sick. If they have Third eye PA ou there, try it 4d
  •   jimipotta I had that beer just the other week! I thought it was pretty good ^^ 4d

» LOG IN to write comment.

maddysdank It'll fit. #nofilter #xj13 1w

» LOG IN to write comment.

maddysdank I'm not a relationship type of person at this point in my life. I feel like it puts an extra pressure on something that should be so simple. All I want is companionship. A ride or die man of his word that'll have my back, who I can vibe with, get stupid dabbed out with, and just hang out be ourselves. I'm busy all the time, I work 6 days a week, in the mean time someone mellow to just kick back with is all I want. Seems that's too much to ask for. Everyone nowadays just pulls ass thru Instagram (sad) and its on to the next one once they're bored. Sick of the hit and misses. I guess it's my fault because I give too much credit where credits not due. I feel like Instagram gives people undeserved egos that just ruin who they are. So much potential ruined because theyre blinded by how many likes they get. Full of wicked vampires that prey on the ones who have too much love in their hearts Mistuh Marley was beyond right when he sang "some are wolves in sheep clothing, woyooy look at that." This Lioness needs herself a Lion to run this shit with.
#rideordie #simplicity #happiness #itsthelittlethings #lion #lioness #abitsalty #sigh #toomuchtoaskfor #runit #iliveonlonelyavenue #likestephenmarley
1w

» LOG IN to write comment.

maddysdank Before work selfie #sotired 1w

» LOG IN to write comment.

maddysdank Turn your lights down low
And pull your window curtains;
Oh, let Jah moon come shining in -
Into our life again,
Sayin': ooh, it's been a long, long time;
I kept this message for you, girl,
But it seems I was never on time;
Still I wanna get through to you, girlie,
On time - on time.
#alliwannado
2w

» LOG IN to write comment.

maddysdank Lovin this silly rolled up lock look 2w

» LOG IN to write comment.

maddysdank Dabbin myself the fuck out on my fucking break cause I just found out I gotta work 13 hours today FER SURE DUDE FER SURE. #toodabbedthismorningforgotthepiece #foundthevape #illtakeit #blah #ohpb #suckafuck 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

maddysdank LIKE, THAT'S MY FAVORITE NAME!!! #luhdatshit 2w

» LOG IN to write comment.

maddysdank Steel Pulse, tho 2w

» LOG IN to write comment.

maddysdank Hahah jk just got stoned and bored and twisted them up I kinda dig it bitta @shamans_world glass appreciation 2w

» LOG IN to write comment.

maddysdank Lockchop?! 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.