madamcutthroat How does it look??? After 2 fails and a full redo... it was really something I kept hubby doing for me. Glad I accomplished something I felt handicap to because of someone being so able to do for me. I love you @lg_sneakerhead but I did this! Lol hope you're proud of me :) I've got a few more to do before kids wake up! This is their surprise! !! Shhh! 3h

» LOG IN to write comment.

madamcutthroat Move over BobTheBuilder, I'm putting elbow grease while hubby is away. Weakness: following instructions XD 4h
  •   samoanramon it's only like 3 boards to screw together... jkjk 2h

» LOG IN to write comment.

madamcutthroat OMG thank you for liking and commenting @mrsyndicate I really do appreciate the fact that out of your busy schedule, you took the time to do that. Thanks! 😎 10h

» LOG IN to write comment.

madamcutthroat Thanks to @whatthafett for the awesome sub and support towards my channel! #gamewisp #twitch #caricature #art #halo 13h

» LOG IN to write comment.

madamcutthroat LIKE if you know a bitch. TAG your friend who's been thru this. KICK A BITCH IN THE SHIN AND WALK AWAY if you know a twat like this. SHARE if this is so fucken truth that the bible forgot this verse.

#fake #hoes #ratchet #thot #twat #cunt #thatfuturebluewafflepiece #wtfyoulying #skanksRus #bitchesneedjesus #scratchthat #bitchesneedtochokeonabarbwiredildo #amen
2d
  •   djjpogi @madamcutthroat I know quite a few lol 2d
  •   madamcutthroat @djjpogi bruh... I woke up mad as hell because a cunt is doing some dirty ass shit without losing any sleep. Bitches like that, I won't mind someone falcon punching the shit out of her, while they record it for YT and bank off of her tears. #sorrynotsorry 2d

» LOG IN to write comment.

madamcutthroat A #caricature #art of #TomSyndicate #SynHD #ProSyndicate #Twitch #YouTube #godguy

Basically, a friend of mine who follows Syndicate, aka Zombie_Gibs_, told me to draw him because he requested in his chat that someone draws him a picture with him holding the two #UMP45 with the #Labyrinthskin (he was constantly getting when opening cases on #CSGO lol) all with him being in a maze with a tidal wave in the back, chasing him. He requested it and I hope I did a good enough job in accomplishing that. Thanks for being awesome Mr Syndicate!! #games #videogames #hashtags #gamers
3d
  •   marklees0023 first comment 3d
  •   lg_sneakerhead I hope he likes it, you worked on this for 8 hours +... Dantdm needs to be next of you do another caricature 3d
  •   mrsyndicate Hahah so derpy I love it! 19h

» LOG IN to write comment.

madamcutthroat A #caricature #art of #TomSyndicate #SynHD #ProSyndicate #Twitch #YouTube #godguy

Basically, a friend of mine who follows Syndicate, aka Zombie_Gibs_, told me to draw him because he requested in his chat that someone draws him a picture with him holding the two #UMP45 with the #Labyrinthskin (he was constantly getting when opening cases on #CSGO lol) all with him being in a maze with a tidal wave in the back, chasing him. He requested it and I hope I did a good enough job in accomplishing that. Thanks for being awesome Mr Syndicate!! #games #videogames #hashtags #gamers
3d

» LOG IN to write comment.

madamcutthroat My take on the #ReliantRobin #combat #warhawk #girlgamer Thanks for the car talk guys, made me brush up on my car knowledge lol #skullcandy #bones #cars #toons #caricature #art #color #twitch #creative #cartoon #femalegamer #gamergirl 4d

» LOG IN to write comment.

  •   marklees0023 Awesome the depth in the white and grey teeth area is amazing 4d
  •   lg_sneakerhead Awesome!!! You should really draw my retros 4d

» LOG IN to write comment.

madamcutthroat #FriskyFriday Hello, I'm Sailor Madam not tho mistaken by SailorMoon lol 5d

» LOG IN to write comment.

madamcutthroat Happy birthday babe!!! @lg_sneakerhead love you long time! hope you like your #caricature #art 6d

» LOG IN to write comment.

madamcutthroat Happy birthday babe!!! @lg_sneakerhead love you long time! hope you like your #caricature #art 6d

» LOG IN to write comment.

madamcutthroat For my MOMinlaw, #HAPPYBIRTHDAY hope you have a great birthday! I hope you like your #caricature #art 1w

» LOG IN to write comment.

madamcutthroat For my MOMinlaw, #HAPPYBIRTHDAY hope you have a great birthday! I hope you like your #caricature #art 1w

» LOG IN to write comment.

madamcutthroat I chose the #CoveredBridge #BBQChips as my favorite #snack from my cry first #MunchPak 1w
  •   mealtkt Wait what happen to peanuts 1w

» LOG IN to write comment.

madamcutthroat Dinner time. Cooking beef -potato curry with baked chicken in the oven over rice yum 1w

» LOG IN to write comment.

madamcutthroat The #MunchPak is finally here! I'll be doing a live #unboxing and #snack #testing later tonight, follow my channel twitch.tv/madamcutthroat to get notified when I'll be on later tonight for the great snack reveal!!! 1w

» LOG IN to write comment.