lukeycage @Ke_ajah.c this ain't true tho. Them girls in dekalb be raised off churches chicken and be having fatt butts yo. #Atlanta #downtownatlanta #fulton #gwinnett #dekalb #cobb #Georgia #AtlantaGeorgia -iz 1d

» LOG IN to write comment.

lukeycage @kaya_faery black panther, miles morales, miracle man, Hal Jordan, & drunk tony stark ironman. There are so any more tho. YOUR TURN GO!!! EVEN IF I DIDN'T TAG YOU.#Blackpanther, #milesmorales #haljordan #greenlantern #miracleman, #HalJordan, & drunk #tonystark #ironman #marvelcomics #marvel #dccomics #dc -iz 2d

» LOG IN to write comment.

lukeycage @elmojica1 #yoda #starwars HOW I FEEL ABOUT MY BOSS WHEN WE WAS ARGING YESTERDAY. That dude is the personification of the term underachiever yo. If anybody knows me they know I was a hot head,... I so much better now but he be testing the God. -iz 2d
  •   neykah_vinyl Lmfao! 2d
  •   iiiunekmai All bosses suck 2d
  •   elmojica1 Man my dude we all deal with that same shit on a daily. Just do what u have to- to outshine . Never give them haters a reason to question you. 2d
  •   kodakrome3x5 Ha! you stoooopid!!! 2d

» LOG IN to write comment.

lukeycage Late upload. I be in that @wutangbrand most days yo. Why cause I'm dope like that. #wutangclan #wuwear -iz 2d

» LOG IN to write comment.

lukeycage No playing. #mobbdeep "walk before you crawl, I'm in this to win this, you bout to talk a fall" -iz 2d

» LOG IN to write comment.

lukeycage AttEntion y'all young niggas: STOP WEARING YOUR PANTS LIKE THIS!!!!! NOBODY WANTS TO SEE YOUR ASS. This msg has been approved by Lukey cage and the fine folks over at the danger room in #wakanda. Peace to the Gods and earths. -iz 3d

» LOG IN to write comment.

lukeycage Does THOT count?? #dragonball #dragonballz #thot -iz 3d

» LOG IN to write comment.

lukeycage MVP. Dude just dropped 38 on that ass pause. And 10 dimes. #Stephcurry #gs #goldenstate #nba -iz 4d

» LOG IN to write comment.

lukeycage @rozewood_ shit is funny. lol. #naruto #sasuke #hiphop -iz 4d

» LOG IN to write comment.

lukeycage #mastaace #marcopolo "just as long as you know" -iz 4d

» LOG IN to write comment.

lukeycage These naps is dumb long up top yo. The fuck. -iz 5d

» LOG IN to write comment.

lukeycage "At least God and the sun love us" #common #rawkusrecords -iz 6d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

lukeycage NAME THAT MOVE!!! I'm going with wolf fang fist B. This dude is most def a #dragonballz #dragonball head yo. Going try to toss a invisible fire ball energy blast next. #anime @hott_nikkels -iz 1w

» LOG IN to write comment.

lukeycage I just counted 34?? But I'm in the toilet so I don't have 100% concentration. Y'all count. (Don't front like y'all don't INSTAGRAM on the pot yo) -iz 1w

» LOG IN to write comment.

lukeycage Y'all niggas done ran out of things to do. The fuck is going on here?? Is this a joke? I mean,... Ayo. Just play 2K, COD, or Pokemon and chill out yo. The rebel with a cause shit done went to far. -iz 1w

» LOG IN to write comment.

lukeycage *How I feel after writing a dope verse* I world I make when I rap consist of things like this. "When Lukey cage rap, he's that cat, with a golden gat, on top of a mechanical unicorn, one shot kill, aimed at your grill, when he preform, you been warned" -iz 1w

» LOG IN to write comment.

lukeycage My record player,..... Named Wilson. He's my nigga. -iz 1w

» LOG IN to write comment.