» LOG IN to write comment.

lukeposeidon07 Luqman Hakim
24tahun
Johor Bahru, Johor.
Mengingat Dia-Cakra Khan
"Lagu ni lagu yang penuh makna dan kesan"
#AkademiFantasia2015 #UjibakatAkademiFantasia2015 #Acapella #BakatAF2015 #Ballad #CoverSong
Tagging Peoples: @ajwad_farhan @wingdynasty87 @jellydelicious143 @nurafiqah1997 @afix_edi @shahshaarani @akademifantasia2015 @hotlinkAF2015
4d

» LOG IN to write comment.

lukeposeidon07 Dah main-main lepas tu menyesal.
Pada masa tu mulalah cakap itu dan ini.
Menyesal la saya bla bla bla bla ...
#TwitRandom #QuoteOfTheDay #KaumAdamJagaKoteAnda #OpenMindedSpeakOut #SuaraHatiKuKauYangSentap
1w

» LOG IN to write comment.

lukeposeidon07 "You true friend are the best u ever had. They know your name. Come through together inside your life and feel your heart beat."
#QuoteOfTheDay #WordPower #FriendshipGoal #Friendstagram #Webstagram #DoubleTap #WorldwideTrending
2w

» LOG IN to write comment.

lukeposeidon07 Definasi Bahagia
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHARAMJADAH "Aku tak marah tapi aku terluka sebab ego kau. Jangan sampai aku give up."
#QuoteOfTheDay #Egoistic #WordPower #Webstagram #InstagramHub #Tweetgram #DoubleTap #FollowMe
2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

lukeposeidon07 Muka seharian penat
Camni la
Nak selfie pun buat muka cirit
Hahahahaha
#Selfie #Webstagram #SuamiOrang #InstagramHub #Tweetgram #InstaPeoples
2w

» LOG IN to write comment.

lukeposeidon07 Tiada waktu nan terindah bisa menggantikan segala memoria kita bersama. Aku rindu kenang kenangan ini teringat jua.Moga Allag menghimpunkan kita bersama di Alam Abadi meskipun didunia kita terpisah jauh. Amin Ya Allah.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
#Throwback #MemoirsOfTesco #TescoMalaysia #Webstagram #InstagramHub #InstaPeoples #InstagramLover #MalaysiaTrending #AsianTrending #WorldwideTrending #DoubleTap
2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

lukeposeidon07 Merah itu cinta suka digambarkan pada pengorbanan yang tidak terhingga♡♡♡
Selamat Petang Semua!!! #Webstagram #TeamSingle #JejakaMalaya #InstagramHub #Red #Menstyle #Sunglases #Shades #LongsleeveShirt
3w

» LOG IN to write comment.

lukeposeidon07 "Kau berubah tapi drastik sehingga aku tak mengenali wujud asli. Seolah kau bukan insan yang dulu pernah aku kenal saat pertama kalinya. Kerna telah hilang tawa canda mu, senyum mu dan riang jiwa mu. Entah mungkin telah kau campakkan segala kenangan warna ceria kita dan kau gantikan semuanya dengan warna perit agar kita menjadi tembok antara dua dunia. Aku mahu kau tahu bahawa aku rindu hilai tawa mu, kepolosan mu, canda ria yang kau serikan dengan senyuman gigi mu. Lagak geri mu dikala bercanda senda membuat hari ku penuh berwarna. Justeru itu jangan kau matikan jalinan kita tanpa itu semua kerna aku mahu kau selalu bersama ku tak kira suka mahupun dikala duka."
SELAMAT PAGI DUNIAWI NAN PENUH WARNA KEHIDUPAN
#Webstagram #KisahHati #CoretanRasa #HumanFeeling #InstagramHub #SelamatPagi #MorningWishes #MalaysiaTrending #AsianGuys #WorldwideTrending #AsianMan #KualaLumpur #USA #Indonesia #Brunei #singapore #JohorBahru
3w

» LOG IN to write comment.

lukeposeidon07 Hahaha dah nak dekat setahun tak lepak. Finally kesibukan kau tetap kau adjust gak jumpa adik kau ni.
Thanks Abang Farid ada gak masa kau untuk aku.
#InstaRelationShip #Webstagram #Brotherhood #InstagramHub #Wefie #Selfie
3w

» LOG IN to write comment.

lukeposeidon07 Aku takde kau rasa macam nak mati
Tapi bila dah hampir nazak aku masih menanti
Menanti kau lafaz tuk berjanji
3w

» LOG IN to write comment.

lukeposeidon07 Terakhir ku katakan padamu
Jangan tangisi perpisahan ini
Kau harus kuat
Melepasku pergi dari hidupmu

Kelak kau kan mengerti
Mengapa semua ini harus terjadi
Meman tak sejalan
Dengan yang kau inginkan dan yang ku mau

Cinta ini selalu untukmu
Rasaku takkan mungkin penah habis
Meski kita tak lagi bersama
Jiwaku tetap utuh untukmu

Kelak kau kan mengerti
Mengapa semua ini harus terjadi
Meman tak sejalan
Dengan yang kau inginkan dan yang ku mau

Cinta ini selalu untukmu
Rasaku takkan mungkin penah habis
Meski kita tak lagi bersama
Jiwaku tetap utuh untukmu

Cinta ini selalu untukmu
Rasaku takkan mungkin pernah habis
Meski kita tak lagi bersama
Jiwa ku tetap utuh
Jiwa ku tetap utuh untukmu
Assalamualaikum & Selamat Pagi cinta ku yang telah pergi separuh bersamanya.
3w

» LOG IN to write comment.

lukeposeidon07 Tak salah apa yang aku lakukan
Hanya tanggapan manusia sahaja tak pernah puas dengan keceriaan yang aku kecapi dalam persahabatan.
Ada saja mulut mulut umpama lahar mengadu domba sana sini yang takkan senang dengan keakraban yang aku ada.
Betullah apa yang aku rasa selama pertemuan ini.
Ada hikmah sebaliknya
Allah tu memang perancang terhebat mempertemukan kita bersama.
#IslamicQuote #FriendshipGoal #Webstagram
3w

» LOG IN to write comment.

lukeposeidon07
Throwback Hari Pertunangan Nur Farah Nadia & Syed Amirul Makry
Semoga Keindahan ikatan ini tersimpul rapi sehingga pelaminan.
Tagging peoples: @farahnadiaramli @jellydelicious143 @aisyah.ahmad.3745 @nurafiqah1997
3w

» LOG IN to write comment.

lukeposeidon07 Alhamdulillah hari ni aku masih bernafas. Cuaca yang indah menggamit rasa. Pagi ni apa yang perlu ialah rasa positif harus ada dalam diri. Harus sedar bahawa kita hidup ni ada tujuan. Meskipun kita ni ada berbagai dugaan dan masalah. Senyumlah dan beristighfar agar urusan kita dipermudahkan Allah.
Amin.
#Assalamualaikum #SelamatPagi #MorningKickStart #AllahWithMeWhenImFallingDown #Webstagram #InstagramHub #FacialExpressions #SpreadPositivity
3w

» LOG IN to write comment.

lukeposeidon07 Telah ku buat
Dirimu menangis
Jahat ku jahat
Menyakiti hatimu

Maafkan aku cinta
Maafkanlah salahku
Sungguh aku menyesali
Telah buatmu terluka

Maafkan aku cinta
Jangan kau tinggalkan aku
Ku mohon padamu
Maafkanlah aku

Jahat ku jahat
Menyakiti hatimu

Maafkan aku cinta
Maafkanlah salahku
Sungguh aku menyesali
Telah buatmu terluka

Maafkan aku cinta
Jangan kau tinggalkan aku
Ku mohon padamu
Maafkanlah aku

Sungguh aku menyesali
Telah buatmu terluka

Maafkan aku cinta
Jangan kau tinggalkan aku
Ku mohon padamu
Maafkanlah aku

Ku mohon padamu
Maafkanlah aku
3w

» LOG IN to write comment.