lucyblog 13h
  •   kjanusiewicz @nikafrackiewicz skończ :) 43min
  •   kklaudik @kjanusiewicz Zycia nie znaja chyba. A jeszcze nie raz pokopie po dupce. Teraz mamusia wszystko da, a potem? Potem nawet podrobki beda dobre. 42min
  •   natalia21w Może skonczmy dyskusje, skoro każdy zna swoją opinię. 42min
  •   kjanusiewicz @natalia21w większość ma taką samą opinie :p 41min
  •   kajakejla Płacze z tej dziewczyny hahahahs Czyli , że jak mam napisane na koszulce jakaś markę to noszę podróbe? To nie chodzi o podróbe tylko o sam fakt , że ten dres jest ładny i tyle.Jak mam pieniędze na oryginalne ciuszki kupione za hajs mamusi to proszę bardzo 38min
  •   kajakejla *masz 38min
  •   madziapiatkowska1 Boże laski czy wy jesteście normalne Kłócicie sie na jej instagramie noi po co ? Ja nie mg Żal mi was dosłownie jak dzieci z przedszkola zazdroscicie jej wszystkiego czy co ? Nic nie można wstawić żadnych zdj 21min
  •   madziapiatkowska1 Zostawcie ją w spokju to jej życie nie będzie robiła to co wam się podoba pohejtujcie siebie ciekawe czy by było wam fajnie ... Jeszcze jak ktoś hejtuje z anonima to już wg jest żałosne 20min

» LOG IN to write comment.

lucyblog Sunday (=^-ω-^=) 2d

» LOG IN to write comment.

lucyblog 3d

» LOG IN to write comment.

lucyblog Me & my new bestie from @fakebakepl 3d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal lucy
lucyblog pink 7d

» LOG IN to write comment.

Normal lucy
lucyblog My baby 🐕 1w

» LOG IN to write comment.

lucyblog Hi 1w

» LOG IN to write comment.

lucyblog Mine 1w

» LOG IN to write comment.

lucyblog Wolfie 1w

» LOG IN to write comment.

lucyblog Babe ʕ̡̢̡*✪௰✪ૢʔ̢̡̢ @philip_sletten 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

lucyblog @aasilv 😈😈 2w

» LOG IN to write comment.

lucyblog 2w

» LOG IN to write comment.

lucyblog 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

lucyblog 3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

lucyblog Date with @aasilv 1mon

» LOG IN to write comment.

lucyblog Day Off 1mon
  •   guciolek_9 Piękne ktoś follow za follow? Szybko na stałe 4w
  •   bocaslovess Perfection 4w
  •   izga203 Perfect c: 4w
  •   maniaoux Ślicznie wyglądasz bez makijażu, brawo 3w
  •   _karlson__ Cudna *.* 3w
  •   julcixa Lucy dodawaj same zdjecia w formie kwadratow, bedziesz miala slicznie dopasowanego insta 3w
  •   minionek__ 2w
  •   lolcvx lazy day lu to mój dzień haha 2w

» LOG IN to write comment.