luciaaa___ Sleepy~ took this @ Cunningham the other day 17h

» LOG IN to write comment.

luciaaa___ Important. Repost from the @doylewvf 2d

» LOG IN to write comment.

luciaaa___ #tbt when u were small and precious and slept a lot 2d

» LOG IN to write comment.

luciaaa___ #wce tho wow zayum gurl gimme ur digits. R u a magician bc abracaDAYUM 3d

» LOG IN to write comment.

luciaaa___ #wcw mi mamita Enith death glarin my little cousin hahahhAhahahHAhaH 3d

» LOG IN to write comment.

luciaaa___ If you're in the #Sacramento area go to this show and check out @getoutpunx !¡! Come on guys it's like 8 bucks gogogo 4d
  •   luciaaa___ Or at least check em out on reverbnation 4d

» LOG IN to write comment.

luciaaa___ just saw the cutest little moth 4d

» LOG IN to write comment.

luciaaa___ #wcw Jenny Evans van der Harten from the folk band #Omnia. They're the reason @xstayxmorbidx calls me a hippie Omnia makes beautiful nature musick that'll make you wanna dance in your undies. So check em out if you're into that, they sing in various languages and it really neat 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

luciaaa___ #mcm Goth King @williamcontrol 2w

» LOG IN to write comment.

luciaaa___ It's gorgeous out right now 2w

» LOG IN to write comment.

luciaaa___ If the purge were a real thing i wouldn't do something like rob a bank or mall or murder anyone.I'd destroy a bunch of asphalt streets, liberate farm animals and give every home a horse for them to ride and destroy their cars instead. 2w
  •   luciaaa___ And probably take all the shelter babies into my home so I have a house of animalluv 2w

» LOG IN to write comment.

luciaaa___ All I wanna do is do nothing with you 2w

» LOG IN to write comment.

luciaaa___ Ok so I wanna post more so here's an old lame selfie 2w
  •   luciaaa___ Can it be winter so I can pale instead of tan 2w

» LOG IN to write comment.

luciaaa___ < the street I'm gonna move to > I might start posting in Spanish 😬 and switch back and forth ydg 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

luciaaa___ cute finds from today's walk 3w
  •   luciaaa___ And then perry in my fkimg shot 3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

luciaaa___ So...there's no easy way to put this but, I'm moving. Due to the circumstances here in the u.s, My family and I are moving to Peru this autumn to see if the situation and the economy is any better there. Hopefully we'll move/ I'll move back within a year. I'm sad yeah, but change is good and goodbyes aren't forever. I have mixed emotions about moving bc I love Peru, and where we're gonna move but I also love living with the commodities here, and the friendships I've made here. I haven't lived in Peru since I was like 1 BUT IM HOPING FOR THE BEST BC I MIGHT GET BEAT UP IN SCHOOL jeje 4w

» LOG IN to write comment.