lovekarma_4life It's Groovy BABY!!! and a New Video coming soon we had a great time shooting the last few days can't wait to drop this project we really hope you all like it when we do LOVE YOU GUYS SO MUCH 3h
  •   mrsprodigy143 Yassss & Yasss D'Vyne Slay Cut Up Work Jump Stomp Do It All You Slaying @itsd.vyne … But Big Suhhhh You So Gorgeous Slay 😈 3h
  •   kayy.murdaa Fb? 3h

» LOG IN to write comment.

lovekarma_4life Groovy 22h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

lovekarma_4life GM Everyone on last night we introduced a new person that has been added to our lives D'Vyne she's very humble, sweet, a giver, team player, kind, loving, and a hard worker she's from Atlanta GA she made it through boot camp and has been working REALLY hard learning a lot of old things as well as new things that have been added to our show her IG is @itsd.vyne 2d
  •   lovekarma_4life @its.prestonn can't wait to meet you toooo I've heard great things about you 2d
  •   lovekarma_4life @mrsprodigy143 I'm all smiles talking to you because your sister told me about you a long time ago and how sweet you are and she said if I made the group of get to meet you frfr so I can't wait thanks for welcoming me I've been so nervous about this day for a long time but every one has been really making me smile 2d
  •   mrsprodigy143 You Made Me Smile Cuz I Have The Most Amazing Big Sister For One & 2 Its Gone Be A TT To Turnt To Meet You Lol & Your So Welcome & Don't Be Nervous Girl You Family It's War Behind You So You Fit Right In 😈 @itsd.vyne 2d
  •   i_crispy_k @lovekarma_4life well you just gain more than a follower! 2d
  •   lovekarma_4life @i_crispy_k awwwww wow we love you so much 1d
  •   i_crispy_k @lovekarma_4life i barely hear that love you to and we or you? i dnt wanna say i love you on one of my princess pages and y'all be like 😕 is this boy ok 1d
  •   lovekarma_4life @i_crispy_k it's all of us we all lol check the main page together 1d
  •   i_crispy_k 😕 1d

» LOG IN to write comment.

lovekarma_4life Well to all the KARMA lovers and haters who seem to think it's just 2members of karma here it is it's still 3 members she is sweet as a button she is from ATL and her name is D'Vyne she's been in boot camp for only 30 days but she's very special to us and a hard worker and her favorite color is green as well so everyone especially k-army soldiers PLS welcome her and say hello to D'Vyne she has been working extra hard to gain you alls approval and we don't know if you have ever been the new kid on the block or new to a school and all you wanted to do was fit in she is NOT trying to be Journey but she does want to be KARMA and she is if you all want to go and show D'Vyne some personal love her personal IG is @itsd.vyne 2d

» LOG IN to write comment.

lovekarma_4life GM got a lot of new exciting things happening around us!!! The old saying is very true hard work truly does pay off...we can't wait to share our great news with everyone COMING REALLY SOON!!! 3d

» LOG IN to write comment.

lovekarma_4life KARMA 4d

» LOG IN to write comment.

lovekarma_4life The finished product... 5d

» LOG IN to write comment.

lovekarma_4life Hey guys checkout our very own Miesha Michelle on her set Doing some Pre-filming of her very how HEALTH, BEAUTY and FITNESS show/network in this episode she's is cooking up some healthy yet delicious Turkey Burger with sweet potato fries from scratch... She is PRE-Recording as much of her show as she can now before she creates her pilot for the Network... But We have been with her every step of the way lol and it's pretty informative yet fun and funny to watch her do her thang ...so PLS stay on the look out for her and her DADDY's very own show that the name of the show we will be being release very soon...and also she will be inviting special guest to the set with her to try out some other surprise dishes so PLS stay tuned... 5d

» LOG IN to write comment.

lovekarma_4life Hey guys checkout our very own Miesha Michelle on her set Doing some Pre-filming of her very how HEALTH, BEAUTY and FITNESS show/network in this episode she's is cooking up some healthy yet delicious Turkey Burger with sweet potato fries from scratch... She is PRE-Recording as much of her show as she can now before she creates her pilot for the Network... But We have been with her every step of the way lol and it's pretty informative yet fun and funny to watch her do her thang ...so PLS stay on the look out for her and her DADDY's very own show that the name of the show we will be being release very soon...and also she will be inviting special guest to the set with her to try out some other surprise dishes so PLS stay tuned... 5d

» LOG IN to write comment.

lovekarma_4life Love 6d

» LOG IN to write comment.

lovekarma_4life KARMA 7d

» LOG IN to write comment.

lovekarma_4life In life we are sometimes faced with the decision to make the hard calls... the tuff choices... And the emotional decisions... That sometimes may hurt us and the people that we love... but we have to understand when one door closes God opens another... A wise person once told us when you love someone and you want them to be happy...and they feel they will be happier with you out of there life... Then you should love them enough to allow them to be free of you and be happy... Never cage a bird that want to fly free... Closing chapters in your life is never easy but we are sometimes faced with closing them... And starting the next Chapter 1w

» LOG IN to write comment.

lovekarma_4life Here is our TBT so many great times and amazing shows missing a great part of our hearts love never dies and absence makes the heart grow founder... Strong,Beautiful,Fierce MTB 1w

» LOG IN to write comment.

lovekarma_4life It's SNOWING well BRING on the MOVIES BABY YEA 1w

» LOG IN to write comment.

lovekarma_4life Beauty is in the eyes of the beholder...So each and every morning when you wake and look at yourself in the mirror...YOU are the beholder of your beauty...SO SAY GOOD MORNING BEAUTIFUL!!! 1w

» LOG IN to write comment.

lovekarma_4life Beauty is in the eyes of the beholder...So each and every morning when you wake and look at yourself in the mirror...YOU are the beholder of your beauty...SO SAY GOOD MORNING BEAUTIFUL!!! 1w

» LOG IN to write comment.

lovekarma_4life Miesha Michelle 1/3 of KARMA 1w

» LOG IN to write comment.

lovekarma_4life Kirsten 1/3 of KARMA 2w

» LOG IN to write comment.

  •   wearetantrum 2w
  •   mrsprodigy143 Big Suh 😈 @mieshamichellelevy Zammmmm Ma Slay & Btw Check The New Dm 2w
  •   spoilascanb Pretty love u 2w
  •   aniaya_boo That is so cute 2w
  •   spoilascanb Hey Karma 2w
  •   i_crispy_k 2w
  •   mrsprodigy143 Tbh: Karma Karma Karma Where To Even Start With Yall Man Yall Are My Family I Love Yall It's War Over Yall Everyday I Thank God To Have Yall In My Life Cuz I Honestly Don't Know What I Would Do Without Some Kirsten @therealkirstenb & Miesha @mieshamichellelevy In My Life Yall Are Everything To Me & I'll Forever Show Yall Love & Support Never Will I Leave Yall Sides You'll Always See Me Going Hard For My Family & Miesha Miesha Miesha Sis I Can Write You A Essay On How Blessed & Thankful I Am For You I Freaking Love You Like You Just Don't Know How Much You Mean To Me Cuz It's Unexplainable But Your My Big Sister I'll Forever Take Up & Fight For You Its War Over You Ima Always Hold On To You Because Your Everything To Me Your A Blessing Im Gonna Follow Your Foot Steps Because Me Without You Im Incomplete Your Life Big Sis & I Love You Dearly These Folk Calling You Big Sis Ima Fight Em Cuz YOUR MY BIG SISTER Not Theirs 😴 They Better Find They Owns Cuz God Put The Perfect One In My Life Through The Negative & Positive We Going Through It Together Cuz I Will Not Leave Even If We Have Our Ups & Downs Hey We Are Sisters We Gone Have Them Days But Ima Always Be That Lil Sis That Gets On Your Head & Always Messes With You But Loves You To Death & Will Never Let You Go Cuz Your My Angel My Blessing & I Just Love You Miesha Your The Best Big Sister Ever @mieshamichellelevy 1w

» LOG IN to write comment.