lovee_mariee And🚸some more 6h
  •   ericaunique_ Aww! Today was pretty need to walk ugh 6h
  •   _miiikey You must come to my little sisters 15ce this weekend !!! I miss you!! And I want to meet your new baby girl !! 5h
  •   lovee_mariee Awww we were prob gonna go to johns pizza for joccys bday.But I'll talk to Larry I haven't seen you in forever we need to hang out! @_miiikey ya you need a to meet lelly before she gets bigger.. 5h

» LOG IN to write comment.

lovee_mariee Walk Earlier🚸 7h

» LOG IN to write comment.

lovee_mariee Fun in the sun 13h

» LOG IN to write comment.

lovee_mariee readyy 14h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   ericaunique_ I Like it I need to send u the pic from my camera 1d

» LOG IN to write comment.

lovee_mariee 🚘 1d

» LOG IN to write comment.

lovee_mariee 🐕 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

lovee_mariee My moma tho
Omg its not tbt but ooooolldd !
Miss our crazy hair
7d

» LOG IN to write comment.

lovee_mariee Oh just going through some old pix like😧lol #PrettyGirlJocelyne #Daddystwin 1w

» LOG IN to write comment.

lovee_mariee Can't believe my baby's 2 now She was so Tiny 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

lovee_mariee HaPpy BirThdaY to my JocCy!!#2yearsold #BIGGIRL 1w

» LOG IN to write comment.

lovee_mariee Ok last one lol 3w

» LOG IN to write comment.

lovee_mariee Lmao there face tho! 3w

» LOG IN to write comment.

  •   vanessa_kathy Their so adorable u make super cute babys!!! 3w

» LOG IN to write comment.