loloe42 WORKING HARD 3h

» LOG IN to write comment.

loloe42 HAPPY BDAY BIG BRO MAY GOOD BLESS U WITH MANY MANY MORE...ENJOY UR DAY TO THE FULLEST LOVE AND MISS U....Daaammnn u getting old and I'm getting younger..lmao 11h
  •   debg2 Happy birthday Eli !! God bless u with many more .....! 9h

» LOG IN to write comment.

loloe42 1d
  •   loloe42 Lol riiigghhht @wendys28 1d
  •   nur_ckors amongst other items ...... Whatever they found at the moment was "considered" a chancla! 1d
  •   loloe42 Hahaha They sure did...lol 1d
  •   yani_ra31 Lmfao we are all survivors 1d
  •   loloe42 Hahaha yes we are I remember running my ass off and still get hit lmao 1d
  •   nur_ckors I think my mom was secretly working for a professional baseball team with that aim of hers!!!! @loloe42 1d
  •   loloe42 1d
  •   colochitachula @loloe42 LMAO we sure did!! Specially that curve that damn chancla used to do 1d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

loloe42 1d

» LOG IN to write comment.

loloe42 Awww lol 2d
  •   cmf1222 @loloe42 any affordable cleaning there and check up at ur workplace? i need some work done 2d
  •   loloe42 @cmf1222 we a free clinic just do the basics but we have no funds for new patients right now unless u have medical 2d
  •   cmf1222 @loloe42 ok thank u 2d
  •   loloe42 No problem @cmf1222 2d

» LOG IN to write comment.

loloe42 2d

» LOG IN to write comment.

loloe42 2d

» LOG IN to write comment.

loloe42 Lol Is my day off... 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

loloe42 HAHAHA 3d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

loloe42 THEY LUV TO TAKE PICS...I LOVE MY MONKEYS 1w
  •   mykidz247 I love them too! You are a wonderful mother <3:-* 7d
  •   loloe42 They love u too ma...Thanks ma ;) @mykidz247 Ur super mom and friend ;) 3d
  •   mykidz247 I just fix my internet :-( Thank you sweetie 3d

» LOG IN to write comment.

loloe42 AMEN 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

loloe42 That's right GNITE FAM #GETMONEY 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

loloe42 2w

» LOG IN to write comment.