ljungeveline Hjälp en desperat tjej i nöd. 23h
  •   sharoncjjd high school style - bär på 3-5 böcker, snubbla vid honom och säg "oj förlåt" och om han inte hjälper dej att plocka upp böckerna, så behöver du honom inte ändå. # 23h
  •   vilmasamuelsson WHAT SHE SAID 23h
  •   sharoncjjd thx bre ^ @vilmasamuelsson 23h

» LOG IN to write comment.

ljungeveline Sorri for min vulgära instagram. 3d

» LOG IN to write comment.

ljungeveline Är cozy perzon. 4d

» LOG IN to write comment.

ljungeveline Är antagligen inte lika glad som jag ser ut. 7d

» LOG IN to write comment.

ljungeveline Är ej frisk, är besatt lol yolo. 1w

» LOG IN to write comment.

ljungeveline Bajs 2w

» LOG IN to write comment.

ljungeveline Min spegel får komplex av din spegel. 2w

» LOG IN to write comment.

ljungeveline Still cute tho 3w

» LOG IN to write comment.

ljungeveline Sällan blek :-) 3w

» LOG IN to write comment.

ljungeveline You can't overdose on our style. 3w

» LOG IN to write comment.

ljungeveline "Smile you have snygga tänder"
Händer aldrig.
4w

» LOG IN to write comment.

ljungeveline All black errthang 1mon

» LOG IN to write comment.

ljungeveline Lemme discuss young Leo. Young Leo is young everything. 1mon

» LOG IN to write comment.

ljungeveline When bae buys you cute underwear. <3 1mon

» LOG IN to write comment.

ljungeveline Yeah. I call it my "I have no future, so what's the point" look. 1mon

» LOG IN to write comment.

ljungeveline Mannen i mitt liv. 2mon

» LOG IN to write comment.

ljungeveline Nya Tom Odell <33 2mon

» LOG IN to write comment.

ljungeveline Fockin twat ey 2mon

» LOG IN to write comment.

Normal Eveline Ljung.
ljungeveline Herrå Låndån, ses next werk. 2mon

» LOG IN to write comment.

ljungeveline Wicked Harry. 2mon

» LOG IN to write comment.