Aden Olivia Ellsworth-Wilson
livvy_lou1234 #Gabe #baby #love Aiden is off to school for the day, when we arrived to drop him off he smiled at me & said "school" ... Made my day! Holding my littlest and loving life. 4d

» LOG IN to write comment.

Slumber Olivia Ellsworth-Wilson
  •   carolnniamh Gorgeous boys. 1w
  •   redislegirl88 This is precious! Pride is all over big brother Aiden's face!! 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Slumber Olivia Ellsworth-Wilson
livvy_lou1234 #heshome #aiden #gabe #downsyndrome #brothers #truelove #myheartisfull My big sweet boy is home, feeling a lot better and very in love with his baby Gabe 1w

» LOG IN to write comment.

Crema Olivia Ellsworth-Wilson
livvy_lou1234 #coffeerun #firstdrivetotims #gabe #winterbabe #sweetboy Yesterday Gabe was a week old, so we went for a drive to Tims lol 1w

» LOG IN to write comment.

Valencia Olivia Ellsworth-Wilson

» LOG IN to write comment.

Normal Olivia Ellsworth-Wilson
livvy_lou1234 #Gabe #valentinebaby #etst #igk_myvalentine #newborn #beautiful ️ we finally got out of the hospital yesterday, our stay was extended a few days because of the Blizzard. 2w
  •   agilbie Handsome boy. Yay for going home! 2w
  •   xindyvee ️ can't wait to see him with Aiden 2w
  •   mad.but.magic Ohhhh, HI GABE! So excited to see G with my future son-in-law. :) <3 How are you feeling, mama? 2w
  •   livvy_lou1234 @xindyvee @mad.but.magic I'm eagerly awaiting Aiden's return.. He's never away.. But is so loving his time with Grandma & Grampy. He has croup so they are keeping him til he's feeling better ️ and we have so much snow he isn't missing any school. There are 20' banks in places roads are more like 1 lane tunnels 2w
  •   livvy_lou1234 @mad.but.magic I feel great.. Labour was awful but I only pushed 3 minutes lol 2w
  •   islandgirl2135 Sweet boy! 2w

» LOG IN to write comment.

Crema Olivia Ellsworth-Wilson
livvy_lou1234 #Gabe #Valentinesbaby #swoon #beautiful #aidensbabybrother sitting at the hospital in a snowstorm, thankful baby came before the storm & not during 2w

» LOG IN to write comment.

  •   leithandhaydees Oh my gosh...so beautiful ️congratulations to all 2w
  •   ralphnmonica ♡♡♡♡♡♡♡♡ 2w
  •   mad.but.magic AHHH! He's here! He is SO gorgeous! Congratulations! <3 xo 2w
  •   livvy_lou1234 @mad.but.magic we are all very in love. It was the hardest, Best Valentine's Day ever 2w
  •   carolnniamh Congratulations he is gorgeous 2w
  •   redislegirl88 Hi Gabe! You are beautiful Congratulations 2w
  •   mad.but.magic You did great, mama! Man, you guys create the most gorgeous kids! Keep the pics coming! I'm in love! I can't wait to see your sweet A with baby G. 2w
  •   xindyvee Congrats Livvy, he's beautiful sending you all hugs and lots of love. 2w

» LOG IN to write comment.

Ludwig Olivia Ellsworth-Wilson
livvy_lou1234 #babyboy #Gabeishere #ourvalentine So this is what I gave Steve for Valentine's Day... Mr. Gabriel Tennyson Wilson arrived 3 weeks early on Valentine's Day, right before a blizzard ️ we are all so in love with him! 2w
  •   mad.but.magic Oh, he is just so perfect! 2w
  •   livvy_lou1234 2w
  •   redislegirl88 What a commanding name!! I LOVE IT!! And Gabe is perfect! You have 2 gorgeous little men now, what a great Valentine's day!! 2w
  •   cherylwharton Just beautiful congratulations x 2w
  •   xindyvee 2w
  •   tgidinner Three weeks early and still 7lbs 8 oz---whoa baby!! Congratulations!! 2w
  •   livvy_lou1234 Yes he was a great size lol 3 more weeks may have required a c-section hehe 2w
  •   livvy_lou1234 @tgidinner he came a week earlier then Aiden and weighed a pound more. 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Valencia Olivia Ellsworth-Wilson

» LOG IN to write comment.

X-Pro II Olivia Ellsworth-Wilson
  •   xindyvee What a sweet little corner. When is baby Gabe due? 3w
  •   livvy_lou1234 @xindyvee he's due March 5th.. But I have a feeling he'll come a bit early 3w

» LOG IN to write comment.

Mayfair Olivia Ellsworth-Wilson
  •   mamaof3blessings Wow!!! CrAzy! 4w
  •   livvy_lou1234 @mamaof3blessings we will send you some if you like lol... I went to the bank this morning ( normally 10 minutes) and it too me an hour to get there! Only 1 lane open in places. 4w
  •   mamaof3blessings @livvy_lou1234 o think we are good. We Are all good with out 22" and only more to come. :) we will be off the FL, in 10 days!! 4w
  •   livvy_lou1234 Lol this storm is still a mess & another storm coming tomorrow... I feel like Aiden doesn't go to school anymore @mamaof3blessings I'd love to be going to Florida, my brothers are all going to Vegas and I sooo jelly, they are going for a stag ( one of them is getting married in August.) 4w
  •   mamaof3blessings @livvy_lou1234 omg!! I'm jealous too! Vegas is awesome!! :) 4w
  •   rookiemum Holy snow!!! Another snow day today??? 4w
  •   livvy_lou1234 Yep @rookiemum another Snowday & a PD day tomorrow.. 4 day weekend for Mr. Aiden 4w

» LOG IN to write comment.

Ludwig Olivia Ellsworth-Wilson

» LOG IN to write comment.

X-Pro II Olivia Ellsworth-Wilson
livvy_lou1234 #snow #Snowday #aiden #downsyndrome #happyboy Aiden is sitting on a snowdrift that is 3/4 up his bedroom window! 4w

» LOG IN to write comment.

livvy_lou1234 #headache #selfiesunday #chilling #preggo #pregnant #tiredmomma My head is pounding tonight... Booo! 4w

» LOG IN to write comment.

Mayfair Olivia Ellsworth-Wilson
livvy_lou1234 #preggo #pregnant #babybump #preggomommy .. Lol I thought I might be able to wear a "normal" top..... Nope, I can't!! 1mon

» LOG IN to write comment.

Ludwig Olivia Ellsworth-Wilson
livvy_lou1234 #preggo #preggomommy #babybump #pregnant ... And I still have a month to go!!!! 1mon
  •   mad.but.magic Gorgeous! How are you feeling, sweet mama? <3 1mon
  •   livvy_lou1234 @mad.but.magic pretty good lately, lol but I don't think I'll make it to my due date .. He's a big boy & might want out early. 1mon
  •   livvy_lou1234 Momma being 5'2" doesn't give him much room either lol 1mon
  •   nutrimwaistcom2 amazing! 1mon

» LOG IN to write comment.

livvy_lou1234 #preggo #preggomommy #32weeks 8 weeks left to go!!! Can't wait to meet baby Gabe 2mon

» LOG IN to write comment.