[INFO] Websta's data servers will undergo maintenance at 23/10/14 09:00(JST) - 23/10/14 10:00(JST), which may cause temporary disruption on our site.
Get updates: Facebook or Twitter
litttlebitch fellas, take note. This is how to treat a lady #bestboyfriend #favoriteflowers 1h

» LOG IN to write comment.

litttlebitch Expert package maker 7h
  •   heytaytor Remember that time you shoved a pair of jeans into a tiny ass envelope 3h
  •   litttlebitch @heytaytor lmao gotta do what you gotta do!! If it fits it ships! 2h

» LOG IN to write comment.

litttlebitch Selfies: because shamelessly flaunting your narcissism is trendy #selfie 1d

» LOG IN to write comment.

litttlebitch My favorite human #mcm @roylawson 2d
  •   roylawson That's a lot of awesome in one picture! 2d
  •   amberxamen You deleted your fbbbb so came here to remind you that the PLL Halloween special is tonight 1d
  •   litttlebitch @amberxamen ahhhhhhhh I'm so pumped up. I prob won't watch until 10 tho 1d
  •   amberxamen I am too! The PLL shaped hole in my life can finally be filled 1d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   gabbylucio Learned this the hard way for sure. 3d

» LOG IN to write comment.

litttlebitch Painting with a twist @roylawson #missyou 3d

» LOG IN to write comment.

litttlebitch My #wcw been doing hood rat shit together for the past decade @sar_rahrah 1w
  •   sar_rahrah Lmao oh yeah we're hood tho 5d
  •   sar_rahrah Like really really really from the hood tho 5d

» LOG IN to write comment.

litttlebitch Mirror #selfie 1w

» LOG IN to write comment.

litttlebitch Trip is booked thanks babe @roylawson 1w
  •   teenagealex Yeah I'd kill myself if I ever had to be at an airport that early. 1w
  •   jordan_fla That layover though, in the dreaded atl no less. 1w
  •   litttlebitch @teenagealex it sucked soooo bad last time haha 1w
  •   litttlebitch @jordan_fla it's straight running from one building to another haha 1w
  •   jordan_fla @litttlebitch I know, I B lined it last time with a 1:30 layover and just barely made it. Wear your running shoes lol 1w
  •   litttlebitch @jordan_fla my last flight into there landed late and I got to the gate as they were boarding haha it was horrrrrible. Hate that airport 1w
  •   roylawson Can't wait to see you!! 1w

» LOG IN to write comment.

litttlebitch Somebody looks fabulous in a Red Sox shirt #helost #mcm 1w

» LOG IN to write comment.

litttlebitch "Bow to me peasants" 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

litttlebitch Charlieeeeeee you bit my finger and it reallllly hurts! #bestfriend @carlys513 2w

» LOG IN to write comment.

litttlebitch Rest in piece you beautiful bag you. sorry I ruined you #favorite 2w

» LOG IN to write comment.

litttlebitch 😈 2w

» LOG IN to write comment.

litttlebitch Bakin cookies on point tonight 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.