lisztommania i made a new account so comment if you want me to follow you on it 2mon

» LOG IN to write comment.

lisztommania I might delete this account soon because I never use it sorry :( if I make a new one I'll tell you before I delete this one 2mon

» LOG IN to write comment.

lisztommania IM SO HAPPYYY AND I HOPE YOU GUYS HAVE AN AMAZING DAY AND YOU'RE ALL SPECTACULAR 3mon

» LOG IN to write comment.

lisztommania my room is making me depressed because its so dirty but I'm too tired and lazy to clean it so I'll just watch that '70s show for the rest of the summer 3mon

» LOG IN to write comment.

lisztommania TODAY WAS THE LAST DAY OF SCHOOL AND IM SO HAPPYY 3mon

» LOG IN to write comment.

lisztommania I JUSt RUINED EVERYTHINg GoOD IN MY LIFE 3mon

» LOG IN to write comment.

lisztommania todays one of those days where everything is amazing 3mon

» LOG IN to write comment.

lisztommania Happy National Best Friends day Idek if it is or not 3mon

» LOG IN to write comment.

lisztommania I just wanna watch That '70s Show and cry. basically relive my whole summer before 7th grade 3mon
  •   arctic.jam Me and Hyde are basically pretty much the same person. 3mon
  •   astro.gracie You and I are the same person omg 3mon
  •   astro.gracie I didn't get I to that 70s show until summer before 7th and I'm obsESSED WITH IT T70sS PLS 3mon
  •   lisztommania @pastel.gracie AHHH ITS THE BEST SHOW EVER RIGHT??! 3mon

» LOG IN to write comment.

lisztommania I HAVEN'T BEEN ON INSTAGRAM FOR SUCH A LONG TIME 4mon

» LOG IN to write comment.

lisztommania this is so true it hurts 4mon

» LOG IN to write comment.

lisztommania ITS 104 DEGREES 4mon

» LOG IN to write comment.

lisztommania summer break is in a month ): 4mon

» LOG IN to write comment.

lisztommania almost everyone in my neighborhood has cut all their trees from their front yards down because they "don't get enough sun in their house". I don't know, I just think that you shouldn't harm the environment because it's inconvenient to you. 4mon
  •   that.micah The house you live in has done way worse things than cutting down those trees have done. Your water lines? Sewage lines? The acre plot of ground that was leveled for your convince? If ur gonna complain about "harming the environment" u better be prepared to back that statement up by living in a tent the rest of ur life. 4mon
  •   lisztommania @killjoyofcydonia ahh true 4mon
  •   that.micah I'm not trying to be rude at all! Just hoping you see the whole story and all... 4mon
  •   lisztommania @killjoyofcydonia yes of course! yeah I understand I was just saying that if they have small problems like that then cutting down trees just to fix that is pointless but of course you're totally right. I didn't mean to come off as clueless or stupid but obviously I kinda did /: 4mon
  •   that.micah It's ok and I get what ur saying. We do value convenience sooo much that we do hurt the planet a ton! But I do have a problem with so called "environmentalists" who talk a big game, but in the end, do just about the same negative things to the planet as the rest of us. They tend to be hypocritical I guess is what I'm saying. 4mon
  •   lisztommania @killjoyofcydonia yes exactly! I guess I should've thought before I typed that because I didn't realize how hypocritical I was sounding, thanks for pointing that out though (: 4mon
  •   that.micah It's fine! What u said wasn't even that bad and u r entitled to your opinion for sure. I'm glad we can have a discussion without getting rude and angry! (Unlike 95% of internet arguments) 4mon
  •   lisztommania @killjoyofcydonia Yeah me too (: 4mon

» LOG IN to write comment.

lisztommania best thing I've ever done is buy this album 4mon

» LOG IN to write comment.

lisztommania #adventureswithSeiko meaningless video of Seiko being scared of a frog and hungry iDK 4mon

» LOG IN to write comment.

lisztommania Today is mothers day oh my god I totally forgot 4mon
  •   siki_k I remembered yesterday thank god you posted this!! 4mon
  •   kasey_barron This is a beautiful post! God I feel I live a sheltered life now after reading this LOLZ @lisztommania 4mon

» LOG IN to write comment.

lisztommania This picture contains my two favorite things which is Andrew and cats 4mon

» LOG IN to write comment.

lisztommania The Beatles make me so happyY 4mon

» LOG IN to write comment.

lisztommania ITS SIDS BIRTHDAY 4mon

» LOG IN to write comment.