linnycooper Iv decided to go on a cleanse and get off IG for a bit. It's not you, it's me. You all provide so much inspiration, kindness, beauty and humor to my day, but im really excited to remove some distractions and find out how much more I can see when I'm looking through my eyes and not my phone for a little. See ya'll later Xoxoxo 6d
  •   slightlysouth Enjoy the peace!!! 6d
  •   lynsey__ Noooo! Guess that means more motivation to get together so we can REALLY see eachother 6d
  •   kayliecrane I literally just had the same feeling this morning.. 6d

» LOG IN to write comment.

linnycooper Um so, eeeeh I think I sorta kinda wanna have another baby, my old one is all, not baby like anymore. so ya know... i'll keep him obviously, but I want a new one too. 2w

» LOG IN to write comment.

Normal Lindsey Cooper Clark
linnycooper Today at whole foods this kid impressed me with a new word he knows. WINE. yeah he pointed to all the pretty bottles of wine, looks at me and goes "wine" I'm not sure how I should feel about this. #imeanhesjustsosmart? 2w

» LOG IN to write comment.

linnycooper Anyone know where I can find a bubble wrap suit in size 2T? 2w

» LOG IN to write comment.

Normal Lindsey Cooper Clark
linnycooper I must have done some really awesome shit in a past life to land this woman as my mother 2w

» LOG IN to write comment.

Normal Lindsey Cooper Clark
linnycooper Bay Area babe @berlinbythebay asked me days ago #widn and Iv been too busy keeping a sick little man happy to post anything, he is finally starting to feel better and now I'm going through all the picture iv taken and drinking wine here is one from today as we waited for my moms very late plane to arrive in Santa Barbara. I'm brain dead and can't think of people to tag so anyone who wants to play along go for it! 3w

» LOG IN to write comment.

linnycooper || medicine 3w

» LOG IN to write comment.

linnycooper Maybe one day he will create murals, beautiful works of art that cover city walls and I'll look back at this portrait of him in front of his first masterpiece and think- "thank god I never crippled his creativity" so, here's to wishful thinking in 2015! After all, great things start as just a thought #psthanksforthebirthdaywishes #loveyouguys 4w
  •   hellystyle I dont know you and I would never do this but seeing this I must say cheers to yo 4w
  •   hellystyle Cheers to you for being so cool and seeing how you are with your son is just beautiful to watch. Happy new year 4w
  •   l3rianw Happy born day! 4w
  •   linnycooper @hellystyle aw thank you and it's just the fridge, the walls are still off limits 4w
  •   loubirddd ️ I love that approach! 4w
  •   houseintheorchard Hope you had a lovely birthday Happy New Year! 4w
  •   rebbykitty Happy birthday gorgeous! 4w
  •   us_army_mama Awww he looks like Garrett there I love it 3w

» LOG IN to write comment.

Normal Lindsey Cooper Clark
linnycooper This morning I woke up 28 years old and I'm like 4w

» LOG IN to write comment.

Normal Lindsey Cooper Clark
linnycooper Iv never left @miss_stevee_lynn's chair feeling anything but gorgeous. Fresh color and split end free never felt so good. 4w

» LOG IN to write comment.

Normal Lindsey Cooper Clark
linnycooper No more mullet I cut his hair for the first time...then cried a little || And yes we let him color on the fridge 4w
  •   linnycooper @laaiinn I don't even know what happened, I just grabbed my old sheers handed him a lollipop and started trimming, I was just gonna snip the bits that got in his eyes, next thing I knew he had a full blown hair cut... 4w
  •   cesammie Aw! Looks good, what a big boy and I've seen @gcphotofilm color on the fridge before in permanent marker so I guess you guys can't say no. Ha 4w
  •   kangarouxmama nice toosh 4w
  •   kayliecrane Aw! Did you save the mullet in a bag... Cause I saved Sawyer's 4w
  •   linnycooper @kayliecrane noooo I thought about it but knowing me I'd put it somewhere and forget about it then find it 7 years later and be super creeped out. But now I kinda wish I had! 4w
  •   cheers_lovers Aw looks great 4w
  •   wacker135 We have those diapers on today too!! 4w
  •   ocdcapri Everything about this is perfection. 4w

» LOG IN to write comment.

linnycooper Money can't buy gifts like this 1mon

» LOG IN to write comment.

Normal Lindsey Cooper Clark
linnycooper I hope you all are surrounded by the people who cause you to have scrunchy-nose smiles too 🌲 1mon

» LOG IN to write comment.

Normal Lindsey Cooper Clark
linnycooper The purest of love : @gcphotofilm 1mon

» LOG IN to write comment.

Normal Lindsey Cooper Clark
linnycooper A moment of calm || captured 2mon

» LOG IN to write comment.

Normal Lindsey Cooper Clark
linnycooper My house smells like hippy || and I fecking love it. 2mon

» LOG IN to write comment.

linnycooper Saturday yo 2mon

» LOG IN to write comment.

  •   rchap @linnycooper Make sure you read the tag! "professional dry cleaning only". Not one of those shitty dry cleaning spots! Ha 2mon
  •   laaiinn Eeeeeeeee!!! I wanna see! 2mon
  •   linnycooper @rchap you verbally attacking your dry cleaning is one of my fondest memories 2mon
  •   linnycooper Dry cleaner* @rchap 2mon
  •   rchap @linnycooper ugh.. I had the worst luck with Dry cleaning. How could a brand new unworn shirt conveniently lose 3 buttons in the dry cleaning process? "they are always ninja-ing off my buttons and hustling me for button money" ha 2mon
  •   mstallings04 Can't wait to see! 2mon
  •   jadorelacey Yes 2mon
  •   goldielockes ooooooooo 2mon

» LOG IN to write comment.

Normal Lindsey Cooper Clark
linnycooper There is something about a stormy coast that pulls at my soul : @gcphotofilm 2mon

» LOG IN to write comment.

Normal Lindsey Cooper Clark
linnycooper "It's absolutely beautiful, I just don't want to take care of any of it." In regards to living on a farm 2mon

» LOG IN to write comment.