lilkimqueenbee Copy Cat? I think so 2y
  •   millienum Now let that sink in and also for this to be a "fanpage" you should be help promoting that mixtape of kim that she touring off of and not saying nicki copied kim cause at the end of the day who was the only special guest at bey and jayz on the run tour?? 1mon
  •   millienum @emsbrnd yea im late cause commented 11weeks ago lol but i totally agree with you only real fans know that nicki looked up to kim Gave kim her probs and etc 1mon
  •   flawless.prince In my opinion, Nicki I 2w
  •   flawless.prince *Nicki Minaj did it much better. 2w
  •   dtown.crown I'm my opinion Nicki is better. Kim to focus on Nicki when she can be focused on her career like Nicki is. then she can be the queen of rapp or nahh, lol until then Nicki is better so I think you should make this unto a Nicki minaj fan page because your not gonna get any followers off of Lil Kim name if you look at Nicki fan pages look at there followers and I'm gonna leave on that note good luck 7d
  •   dtown.crown Nicki minaj not trying to be like her wearing a Bob if that's the case everybody is she can wear a Bob the fuck BTW this is a lil Kim page so you can take nicki off of here plz you are disrespecting nicki fans by putting they picture side to side like they are twins or some shit. Look at that bitch Kim nose 7d
  •   dtown.crown By the way her album say sucka free basically meaning "lick her pu**y" 7d
  •   dtown.crown Lolipop duhhh 7d

» LOG IN to write comment.

lilkimqueenbee Lil Kim My idol 2y
  •   alixyveth @money2cool_ LMMFFAAOOO 4mon
  •   the_boss_lady @st.pilot Thank you! Ok kiddies wake up and learn about the Orgin of rap but you gotta be touched or something since you claim that Lil kim is wack!! You don't want to open up Pandora's Box Kimberly Jones is known 4 unloading that Glock. Look that Anaconda CD sounds like shit all it did was wake the Beast. Kim is the true Queen Crown Throne and all she will remain the Queen when Nicki fall!!!! 3mon
  •   easdog.pilot Well put @the_boss_lady 3mon
  •   the_boss_lady @st.pilot Thank you It's the truth. Kim didn't get pushed to retirement or just faded out she chose 2 fall back. Ijs 3mon
  •   easdog.pilot Thank you... Bitches act like nikki didnt get hot while kim was in jail for that shit in 2010... Uh uhn!!! That bitxh cant fool me... @the_boss_lady 3mon
  •   ladyclemency So good to hear Ms White the airwaves frequently as of late 2mon
  •   keralovesk She's just too ugly. 2mon
  •   flawless.prince WTF?!!! EWWWWWWW. KILL HER 2w

» LOG IN to write comment.

lilkimqueenbee At the VMAS. "Tiddy out like what, I don't give no fuckk " 2y
  •   _loudbrand_ how dare they disrespect a legend !!! She started this shit 4mon
  •   hardyboywayne Everybody wanna talk down on lil kim . Truth be told yeah nicki minaj did copy her style and used some of lil kims lyrics, and started taking shots at lil kim first. Shiiid lil kim make and have way more money than a lot of people think . Nicki has to pay her managers , lil waynes young money , cash money records then universal records before she gets paid. Then to think about it , if a bitch or nigga take shots at yall or just fuck with yall , Yall will answer that shit and be ready to get on that person ass right, Unless you are a weak motherfucka. And Lil Kim ain't weak that's why she's dissin nicki ass. Nicki keep fuckin with kim know kim is doing what she have to do. Before nicki was built the way she is now she use to be at my peoples house all the time doing what they do. 4mon
  •   gulla.bunny 4mon
  •   gulla.bunny 😕4mon
  •   keralovesk She so ugly. 2mon
  •   finezchocolate Kim dope! 2mon
  •   redladybug78 Dope,fierce real,trendsetter,showstopper!!!!!it don't get no better!!! 3w
  •   redladybug78 Kimmy being a boss with ease!!!It's natural!!!!!! 3w

» LOG IN to write comment.

lilkimqueenbee The Queen 2y
  •   damndee101 Oooo but she copying you getting paid for this? 4mon
  •   nickiminajdr Why didnt lil kim reply back to nicki when "Tragedy"? 4mon
  •   money2cool_ You mean the shapeshifter 4mon
  •   the_boss_lady Fuck outta here! !! @lilkimqueenbee will always be the Queen. Kim paved the way Nicki won't last forever. Kim had already put work in and at least she raps about life. Team Kimberly Jones. 3mon
  •   loveulolo From an ole G....Kim was an originator, her lyrics,her style,her hair, was all orginal, still the Queen as I know....the bestest that ever did it....Trendsetter. 3mon
  •   finezchocolate @finezchocolate Nikki could never be Kim!!!!! 2mon
  •   redladybug78 Kimmy Blanco,Fierce,#fansinceday1 3w
  •   murrrenp Lil Kim is the best ... Queen bee and that's the way it will always be so don't say nicki or beyonce aren't copying when they clearly are 6d

» LOG IN to write comment.