lemmefly And... we're back again! Was disappointed when they said they had ran out of dark chocolate sauce but chocorack (chocolate + hazelnut) sauce is surprisingly good! It taste very much like Nutella! Yums! 9h

» LOG IN to write comment.

lemmefly Bonding time with my girls, @xp87 , @blurrystarz and Hui 2d

» LOG IN to write comment.

lemmefly "You'll be back for my taste!" Indeed. 4d

» LOG IN to write comment.

lemmefly Brunch date 1w
  •   onaradances_ Finally gone to grub? Very nice fish burger and churros right?! 1w
  •   lemmefly It was all right, but not as fantastic as we predicted haha @onaradances_ 1w
  •   januinity @lemmefly how could u just go MIA without letting me know how to contact u?! Got me worried for a long while. Finally found u here! Thanks to Ivy. Haha. She scooped u out. My old friend, I'm just so glad u r doing well. ️ -bob 6d
  •   lemmefly @januinity omg bob! Im soooo touched! Why are u so sweet! Im sorry for making u worried! I have some reasons for disappearing :( Kudos to Ivy! Though I wonder how she manage to find me haha! U really make my day -piyopiyo 6d
  •   januinity @lemmefly hahaha! I asked her the same question too and she has described to me the whole process which didn't take too long So much to catch up, please email me! -bob 6d

» LOG IN to write comment.

lemmefly Back here again 'coz @garfieldyam wanted to // Baked eggs on soft buns is yummy! I also had spam fries which I loveeeeee (big fan of spam). 2w
  •   xp87 I want Spam fries too!!! 2w
  •   lemmefly We shld go try next time! Or see if JB has! We can have it for the next meet-up! Hehehe @xp87 2w
  •   xp87 No leh JB doesn't have it. Sad part of it! 2w

» LOG IN to write comment.

lemmefly @gladysxkoh and I finally get to try this after 2 weeks of planning! 3w

» LOG IN to write comment.

lemmefly Received the group photo of bridesmaids and best men from @agassi_bong for her wedding exactly 3 months ago! 3w

» LOG IN to write comment.

Normal lemmefly
lemmefly #throwback to exactly one year ago in New Zealand - where the view is breathtaking, the air is good and we felt like we are ready to save the world after bungee #needabreakbadly 4w

» LOG IN to write comment.

lemmefly Last night's dessert after NDP rehearsal - Banana French Toast. Mmmmm 4w

» LOG IN to write comment.

lemmefly - 1mon

» LOG IN to write comment.

lemmefly Last week, we got so busy that we got to squeeze in a lunch date 😧 1mon

» LOG IN to write comment.

lemmefly Bridesmaids with the beautiful bride on #chpqbigday ! 1mon
  •   sinsforthought Why u faster than me! Hahahaha 1mon
  •   lemmefly U so slow! Hahahhaa @sinsforthought 1mon
  •   gogogobuffy All faster than me de lah! @sinsforthought 1mon
  •   lemmefly Hahaha I think u will post one month later @gogogobuffy 1mon
  •   gogogobuffy Hahahaha oops.. lan duo leh... anyway I felt damn guilty. That day u asked me why u don hv present. Guess what. I bought all of u a small gift and they r all in that artbox plastic bag beside the other artbox bag on my table containing gate crash stuff. It totally slipped my mind 1mon
  •   lemmefly Wah thats a really long sentence hahahhaa. I read 2x to visualise where the plastic bag really is hahahha. Anyway I was kidding lah!! Why u so guilty!! Aiyoh! @gogogobuffy 1mon
  •   gogogobuffy Haha I scared u will think that I only went to buy cos u asked. I bought them the night before. 一定要相信我!!! 1mon
  •   lemmefly Hahahaha I dont even rmb asking that leh! It was a joke lah! Hahaha @gogogobuffy 1mon

» LOG IN to write comment.

lemmefly #throwback to dinner last Friday with @onaradances_ ,@hayd3ner and @desmondkristy 1mon

» LOG IN to write comment.

lemmefly Birthday cupcakes for @genieegoh ! All thanks to @bakeboutiquebakery for rushing out the duper cute cupcakes for the surprise! 1mon

» LOG IN to write comment.

lemmefly Dinner with @flutterby_jw after movie 2mon

» LOG IN to write comment.

lemmefly My favourite part of last night's #kepler concert - a massive KTV session with Stef Sun! Those who'd gone to KTV with me know that 99% of my songs are from Stef Sun. 😛 Last night was a blast and I wanna go to KTV soon so that I can sing all her songs again! It's like im 13-year-old again! (Can't believe it'd been 14 years!) 2mon

» LOG IN to write comment.

lemmefly Sinful dinner added another inch to my already expanding waistline 2mon

» LOG IN to write comment.

lemmefly Birthday dinner for @flutterby_jw ! 2mon

» LOG IN to write comment.

lemmefly My beautiful darling on her special day! She is so gorgeous that we couldn't stop taking photos of her! Im so proud of you, @blurrystarz ! The decoration, some of which handmade by herself, was really pretty! Im just so blessed to witness the heaven-made couple exchange their vows and promise to be each other's one and only. 3mon

» LOG IN to write comment.

lemmefly #throwback : Last night's dinner with @gladysxkoh and @thepaperbagkid ; Of planning and plenty of side-tracking 3mon

» LOG IN to write comment.