leahazalea Acting like fools at the #cma 3h

» LOG IN to write comment.

leahazalea Service break! #whpicecream 10h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

leahazalea Pupper #Tika #rooroo 14h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

leahazalea Us. From my last day at wsp :( #latergram 2w

» LOG IN to write comment.

leahazalea Some of the ladies that I'm going to miss love you guys 2w
  •   chill_ohh Yea it would have been. Maybe at our barrio night we can stand on the tables. Ha! 2w
  •   wani_j Lol I know and I'm not sure if Lindsey has a instagram. But she does have fb. She's my friend on there 2w
  •   leahazalea The warehouse (by warehouse I mean 4 people) clapped for me, that was pretty exciting enough. Brought me back to my first day and put a tear in my eye @chill_ohh 2w
  •   leahazalea That's a great idea! @chill_ohh 2w
  •   chill_ohh That's it then! Me and @wani_j will stand up on the Barrio tables #ohcaptainmycaptain just for you 2w
  •   leahazalea I can't wait @chill_ohh 2w
  •   wani_j Lol that would be awesome. Of course they might kick us out. Lol @chill_ohh 2w
  •   chill_ohh Eh...we can deal. It's better then getting fired. Haha @wani_j 2w

» LOG IN to write comment.

leahazalea Cuppycakes- last day at wsp #michaelangelosbakery 3w

» LOG IN to write comment.

leahazalea I went again yesterday, free tickets from my mom's work #clevelandindians #tribetown 3w

» LOG IN to write comment.

leahazalea The ruins are all that is left of the old bridge, looks like a war zone #clevelandgram 3w

» LOG IN to write comment.

leahazalea Summer Fridays off work #Hipstamatic #Lincoln #BlankoFreedom13 3w
  •   diegoburchell Hey! You seem like-minded. Please contact, I have a great opportunity to offer. 3w
  •   leahazalea Yeah okay I'll get right on that 3w
  •   jillwhite525 You do seem like-minded tho...lol 3w
  •   leahazalea What does that even mean?? @jillwhite525 I love when people put stupid stuff like that on my photos. Like I'm really going to contact you for your "great opportunity". 3w
  •   billyjenib How can random people just comment on ur pics??? 3w
  •   leahazalea My profile is public @billyjenib 3w
  •   leahazalea I usually delete crap like that but it's just so stupid I thought I'd leave it for a laugh @billyjenib 3w
  •   billyjenib Oh ok. I was wondering how they could post. 3w

» LOG IN to write comment.

leahazalea Apple cinnamon Belgium waffles made by @italiansignman #breakfast 4w

» LOG IN to write comment.