laurentoad I'm young and I'm gettin' it 5d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

laurentoad I've been listening to a lot of Beyoncé for the last couple hours #checkthearmpitrolls 1mon

» LOG IN to write comment.

laurentoad monkeyin' around w/ @oliviacoady

we out here
2mon

» LOG IN to write comment.

laurentoad chillin' with ma flaming-hos 2mon

» LOG IN to write comment.

laurentoad HAPPY BIRTHDAY TO MY BEAUTIFUL MA. I love this woman with all of mi crazing and I don't know where I would be with out her. She has been there with me in the best and worst times of my 19 year-old life and always supports me. Thank you so much, Lily, for being there for me and loving me, supporting me, and always making me laugh, and liking the rap music I introduce you to. You are truly a beautiful person and I am blessed that you are the person God chose to guide me through life. I love you and remember: these hoes ain't loyal. #hbdboo 3mon

» LOG IN to write comment.

laurentoad cheesin' for no reason #bars 3mon
  •   lomrtinez @laurentoad that's so offensive omg. Props 3mon
  •   laurentoad @alexperr610 so I'm gonna be honest.. idk what that comment means lol 3mon
  •   laurentoad @_lorimartinez lol nigga bai 3mon
  •   silviamatta_ I feel you miss me!!! 2mon
  •   laurentoad @silviamatta_ I really do and then I saw you were in Cleveland and i was like "WOW SYLVIA COULDNT COME THRU" but I realized that was 3 wks ago and I just got back 5 days ago :( lol but I do miss you and Margo (️) and I hope you beautiful ladies are doing wonderful 2mon
  •   margo_ibrahim Awww Lauren! Miss you too and I hope all is well with you 2mon
  •   silviamatta_ @laurentoad I actually asked your brother about you and he said that you were coming and I was already going lol but I was there only for a week:( I did think of you though!!!!️ I miss you too:( 2mon

» LOG IN to write comment.

laurentoad bish whet 3mon

» LOG IN to write comment.

laurentoad *sweats while trying to work on selfie game* 4mon

» LOG IN to write comment.

laurentoad Septum piercing comin' atcha in summer 2014 7mon
  •   feeniks Ewwwwwwww noooo 7mon
  •   laurentoad @feeniks ew no one was asking you 7mon
  •   feeniks I know you were hoping to get my opinion :) 7mon
  •   feeniks "I wonder what Phoenix will think..." 7mon
  •   victoriaarciniega I totally have been wanting one soooo bad for a long time, get it!!!! 7mon
  •   laurentoad @victoriaarciniega dude I'm like 100% positive I will! And you def should, it would look so good with your face and nose 7mon
  •   victoriaarciniega Awww I so wpuld but my mom is completely against it but omg imma envy yours when you get it!! 7mon
  •   thesavageflesh Girl do it!!! Let's be twins!!!! 7mon

» LOG IN to write comment.

laurentoad Team Raise Da Roof being sick as ever. #ThatsHowWeDoIt #Buckiserv #HFHPuntaGorda 9mon

» LOG IN to write comment.

laurentoad Yes, there are purses and heels on my button up, short-sleeve shirt; yes, I am 19, it is finals week, and I think I'm about to embark upon my first mid-life crisis. Yes, I will mostly turn to Wendy's chicken nuggets and Doritos as my comfort food. #transformationtuesday #fromdiaperstodramaticallysobbingaboutschool 10mon

» LOG IN to write comment.

  •   oliviacoady Drake back there thinkin bout his ex 11mon
  •   laurentoad @oliviacoady aka me in the future 11mon
  •   larissylove Food,sleep & Netflix I'm with you laureneezy! I miss you gorgeous! Hang in there 11mon
  •   lomrtinez This is so artsy like you can kind of see your door knob, but like you kind of can't. Whoa 11mon
  •   laurentoad @_lorimartinez lol are you stupid 11mon
  •   lomrtinez @laurentoad idk. The results haven't come in yet. 11mon
  •   laurentoad @larissylove thanks for the support, babe ️ Only like 20 more days, girl and we are golden for some free passes to the hospital for when we go into cardiac arrest from excess turkey ingestion. #holla 11mon
  •   larissylove No problem laureneezy muffin️ I hope there's Netflix at the hospital 11mon

» LOG IN to write comment.

laurentoad Swiggity sween I'm finally nineteen #awkwardages #birthdays #latergram 1y

» LOG IN to write comment.

laurentoad For a more thorough understanding, read these sentences in order of pictures being shown from left to right:

It's 4 AM and I just saw a huge bug continuously flying into my room's fluorescent light fixture. 1) why do you have wings if your eyes don't work; 2) calm down.

WHEN I RAN FROM MY ROOM TO ASSESS THE SITUATION, IT DISAPPEARED. NOBODY HAS TIME FOR GAMES YOU LITTLE SHIT

Realized I don't have bug spray so I'll go to CVS to buy some but, "oops, you're wearing that wack ass scarf on your head, looking all kinds of crusty, plus your car is blocked so nope"

I have my first biology midterm at 9 AM and nowhere to sleep. Do I look amused? #whatkindofsickgame
1y

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   vivodolce I know we use to not like each other in high school but then high school ended and you were nice to me then I realized that I actually like you! Have a great birthday! Get drunk and laid and shit. 1y
  •   laurentoad @imnotnoellechristine LOL noelle but I secretly loved you in high school so uh 1y
  •   laurentoad @imnotnoellechristine also thank you, girl I didn't get drunk but I think sleeping counts as getting laid. 1y

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

laurentoad So, my hair grew. It grew like an inch or two but IT GREW. #holla 1y

» LOG IN to write comment.