laurencurtius Bought this shirt in 2012 and I wore it for the first time today. Now I like it and I am worried this sort of justifies my hoarding of clothing that I never wear 😕 1d
  •   parisoftroy Justified season 3 episode 04 1d
  •   friendejas Justified like Justin Timberlakes first solo album 1d

» ログイン to write comment.

laurencurtius My life right now 5d

» ログイン to write comment.

laurencurtius Butter makes everything better 1w

» ログイン to write comment.

Normal Lauren Curtius
laurencurtius Help my room is messy 2w

» ログイン to write comment.

» ログイン to write comment.

laurencurtius Yep 2w

» ログイン to write comment.

laurencurtius Thanks @nixon_now 3w

» ログイン to write comment.

Normal Lauren Curtius
laurencurtius I just made this grilled mac & cheese sandwich at home sooooo yeah I have reached the point of no return 3w

» ログイン to write comment.

laurencurtius Burger a-go-go polaroid by @len_dro 3w

» ログイン to write comment.

laurencurtius Just saw Beyoncé // don't know how to feel 3w

» ログイン to write comment.

laurencurtius Thanks for makin me feel super cool yesterday guys! Love y'all 4w

» ログイン to write comment.

laurencurtius My sweet burger a-go-go wound! 4w

» ログイン to write comment.

laurencurtius Section of my 1st grade class photo in 1997 4w

» ログイン to write comment.

laurencurtius Early this morning my parents and sister left California to go live in Georgia... I have such a heavy heart because I can't really imagine what life will be like without having them near me. It was just really difficult actually seeing them go. It seems like some sort of strange dream. I know that this is what's best for them though and I'm excited for them to go on a new adventure... I will just miss them so much. :( I have been having a tough time expressing to them how terribly sad I am that they're leaving because the last thing I want is for them to have to worry about me. I love them with all of my heart. I guess I'm writing all of this because I have been struggling over the past few months and it has been really hard to express in person. I just needed to get this out there in some way. Please everyone send positive vibes their way in hopes that they arrive safely and that their new life in Georgia is wonderful. And send some for me, my brother, and all of our extended family remaining in California while you're at it so that we can be strong when facing this change. We need it! To them-- Good luck dad, mom, and Alyssa! I miss you so much already. I hope everything turns out great over there and I can't wait to visit. I hope you guys know just how much I love you. To new beginnings 4w
  •   yosihuie 4w
  •   reid_s Always liked Georgia, hopefully they love it. Gonna miss seeing your dad and @alyssaholland at your shows. See u tomorrow! 4w
  •   alyssaholland We love and miss you. This will take a while to get used to, but we can do it and we'll always have each other no matter where we are 4w
  •   laurencurtius @_mawia_ very true! Right now I couldn't feel more loved and lucky to have all of these wonderful people in my life. I guess sometimes it takes going through a really shitty situation to realize what's important. Thank you 4w
  •   laurencurtius @yosihuie thank you I'm gonna do my best to 4w
  •   laurencurtius @reid_s thank you I really hope they love it too 4w
  •   laurencurtius @alyssaholland I love and miss you too. I know with time everything gets easier.. I just wish it didn't suck so much getting to that point. I don't know how to adjust to you not being here-- still feels like you're coming back in a couple days or something. Such a weird feeling. I hope the first drive day wasn't too rough and that you're able to get some rest tonight 4w

» ログイン to write comment.

laurencurtius Thank you to @lucyparislabel for giving me this super rad hi-liter pink outfit to wear at Viva Pomona! and to @xytio for taking this photo 1mon

» ログイン to write comment.

laurencurtius My life 1mon

» ログイン to write comment.

laurencurtius Hair flippin for @lucyparislabel 1mon
  •   laurencurtius You can see the whole lookbook at lucyparis.com 1mon

» ログイン to write comment.

Normal Lauren Curtius
laurencurtius Am I gonna see any of y'all at Viva Pomona this weekend? 1mon

» ログイン to write comment.

laurencurtius Caught Kevin trying to eat my pan dulce last night 1mon
  •   venusaurite one time my sisters sub sandwich went missing and we found a trail of lettuce and tomatoes leading to my little chihuahua eating hahaha 1mon
  •   wesleybaxter He just wanted the bag 1mon
  •   wesleybaxter Bag cat 1mon

» ログイン to write comment.

laurencurtius Splittin a cup of this with my brayby and all is right with the world ️🌍@braydenhummingbird 2mon

» ログイン to write comment.