lalynns I'm not a single Mother but co-parenting is challenging so I can only imagine how hard it may be as a Single Mom. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I salute and I want to celebrate those of you who hold the title: Single Mom... No matter what the world say your strength, patience, resilience, and willingness to give your all to your child(ren) so that they may have the BEST speaks volumes!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Single Moms you're the real MVP and with Mother's Day just a few weeks away I want to honor you... If you are a Single Mom or know someone who is please contact me ASAP! Must be available Saturday May 2nd at 12'noon ~ All will be considered but space is very limited. Thanks... LOVE Y'ALL! ♡
14h

» LOG IN to write comment.

lalynns Yesterday... According to my Facebook: I'm planning something EXTRA special just for Single Moms ~ if you know one @ 'em!!!! ♡ 14h

» LOG IN to write comment.

14h lalynns
Normal lalynns
lalynns It's Fridayyyy... Andddd, I wanted to sprinkle y'all TL with some cuteness! ♡ ~ Today is #FeatureFriendFriday and this beautiful baby belong to my newest follow-shipper & fellow #BLMGIRL @clickinmamaof3 14h

» LOG IN to write comment.

lalynns I woke up this morning and felt like I had the WHOLE city behind me!!!! I don't know where the new followers came from but I'm glad you're here!!!!! I look forward to connecting and our future follow-ship!!!!! Don't be scared to click LIKE I don't bite... Just a few things about me & what I post: My name is: Efie Lynn, I reside in the ATL and I'm fueled by my FAITH & FAMILY!!!! 👭 I'm a Bible carrying, Jesus Freak, Prayer Warrior, Journal Junkie, Lifestyle Blogger, Mug Collector, Candle Lover, Shoe Lover, Faithnista, Nail Polish, Lip Gloss, and Coffee Addict!!!!! What I post is truly WHO I AM... I'm a people person, BIG on giving back, and supporting others... I have HOPE & HEART for the Homeless!!!! Thank y'all for thinking enough of me to be apart your daily eye gate!!!! I LOVE LIFE & social media has given me the platform to connect and share LIFE with you!!!! #Thankful #ThankfulThursday 2d

» LOG IN to write comment.

lalynns #FeatureFriendFriday ~ Told y'all I was 2wks behind BUT listen: Sometimes we can connect with folks virtually better than the folks we know personally... Just recently I found @bellajewelsllc__ on IG & I'm soooo glad I did!!!! She's like a long lost cousin... we have so much in common from coffee to candles... to Decor & DIY!!!! I ALWAYS LOOK forward to her posts... Thankful for the connection! ♡ ♡ 2d

» LOG IN to write comment.

lalynns #FeatureFriendFriday ~ Yeahhh... I know it's #WCW BUT I missed 2weeks of my #FFF so today I'm making up for it: The torch goes to Cathy my "Saved and Stylish" blogger boo @ministerofstyle she's a God fearing coffee drinking Mother who ALWAYS have words of inspiration to sprinkle on my TL!!!! I'm inspired by her smile and her willingness to continue to LIVE on purpose! ♡ 3d

» LOG IN to write comment.

lalynns My Big Bruh @backbone_df is such a GENTLEMAN! His STYLE speaks for itself... That's my 10 so I'm just gone leave these right here and end #LAShoesday for today! ~Next Tuesday same time/same place if God willing... Be Bless Beautiful PPL! 3d

» LOG IN to write comment.

lalynns #LAShoesday - @rallydfashionfanatic rocking spotted sneakers... these are soooo cute & comfy! ♡ 3d

» LOG IN to write comment.

lalynns #LAShoesday - Like Mother ~ Like daughter... If you don't already know Peyton is the daughter of Trina of @babyshopa blog... Princess P living life like its GOLDEN! ♡ 3d

» LOG IN to write comment.

lalynns Another one of my blogger boo's @fashionpadblog for #LAShoesday ~ her #ShoeGame is FLY!!!! 3d

» LOG IN to write comment.

lalynns That moment you get a text asking: R U doing #LAShoesday ? Haaaaaa... the answer is ABSOLUTELY it's Tuesday!!!! Kicking off with my blogger boo @sweeneestyleblogger she's sooo DOPE!!!! 3d

» LOG IN to write comment.

lalynns Southern Girls LOVE sweet tea, trucks, and combat boots with skirts!!!! I AM HER... ♡ ~ New Blog post... link in bio! 3d

» LOG IN to write comment.

lalynns Soooo... I was called out for the mug challenge by @bellajewelsllc I have a total of 51 Mugssss NOT including my mini Starbucks collection and the mugs NOT shown which are waiting for storage spot. SN: I've been collecting mugs wayyyy before IG BUT I didn't realize how many "mug crazies" were actually out there!!!! ♡ 4d

» LOG IN to write comment.

lalynns Best part of waking up... Conversations with CHRIST & Coffee in my cup!!!! ~Cheers to Monday... new grace and mercies!!!! ♡ 5d

» LOG IN to write comment.

lalynns #TBT - STILL trying to debate if I want braids or cut it back off... decisions, decisions! #ShortHairDontCare #ImNotMyHair 1w

» LOG IN to write comment.