Normal Kristen Dulay
krispydu Dinner time, YUMMMMMEH !!!! 2d

» LOG IN to write comment.

krispydu Biggest bottle of tobasco I have EVER seen. #MyPharmacistWould 2d
  •   _j0y Bring whatever she's baking to work tomorrow pls 🏽 ️Rosalie & I. 2d
  •   krispydu Are yall together right now ?! Lol @_j0y @r.vnn 2d
  •   _j0y No, I'm at Queens. Turns out my boyfriend is more injured than we thought 😕 2d
  •   r.vnn I'm at home resting before morning shift tmr :( @krispydu 2d
  •   r.vnn @_j0y aww. Praying for his fast recovery. 2d
  •   krispydu @_j0y ^^^ what Rose said, in my prayers. Everything will be alright !!! 2d
  •   _j0y @r.vnn @krispydu thanks! see you guys tmrw! 2d
  •   _dalbanzo G E R D.. 2d

» LOG IN to write comment.

  •   r.vnn Have fun! 3d
  •   vidalocahayley I love your hair!! it's so long and pretty! 3d
  •   dubmgg I love the green power ranger 3d
  •   krispydu @vidalocahayley thank you so much ! I love all your adventures here on island. Super jealous !! Are there really security guards now at Dead mans cat walk ?! 3d
  •   nickruss20 I would've went as hercules, the rock version lol 3d
  •   vidalocahayley There are security, but they're like almost at the end of the hike so it depends on if they come out on the road or not. We saw people coming down as we were walking up that said there was security that told them to turn around, but we chanced it and kept going. We ended up making it so we were lucky, we just got stopped on the way down and the guy told us that since we weren't doing anything disrespectful on the hike he wasn't gonna turn us in. I think if you get caught it's nbd, and if they turn you around before you get to the top, there's a lot of other hikes in Hawaii Kai that you could always do instead! 3d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

krispydu Bee-do Bee-do ! Lol #ComicConHawaii 3d

» LOG IN to write comment.

krispydu Treating the parentals...again (: #PapaDulay #MamaDulay 6d

» LOG IN to write comment.

krispydu The Ohana 6d

» LOG IN to write comment.

Ludwig Kristen Dulay
krispydu Smirkin' 1w

» LOG IN to write comment.

krispydu About lastnight... 1w

» LOG IN to write comment.

Normal Kristen Dulay
krispydu Beach date over due... 2w

» LOG IN to write comment.

Ludwig Kristen Dulay

» LOG IN to write comment.

krispydu Max got the need for speed.. #VroomVroom 2w

» LOG IN to write comment.

krispydu Ty-Butt being all cute n shit #BuggLife @ty.max 2w

» LOG IN to write comment.

Normal Kristen Dulay

» LOG IN to write comment.

krispydu Movie date with my pharmacist #LegalDrugDealers #Selfless 2w
  •   r.vnn tfti. What you guys watching? 2w
  •   cycy81 Hmm no invite? Lol... 2w

» LOG IN to write comment.

krispydu Sunday Funday with these gorgeous babes. Thanks so much for coming and your support. #JourneyToGreatSkin #RodanAndFields 2w

» LOG IN to write comment.

krispydu To all my #PizzaLovers out there...SLOW TF DOWN ! #SharingIsCaring 2w
  •   makoa_d To true I secretly on the low start eating faster to and make sure to grab a smaller piece and then a bigger piece 2w

» LOG IN to write comment.

krispydu I've done shark caging..but this is freaking nuts, I want to do this ! Lol #SwimmingWithSharks #BucketList 3w
  •   nickruss20 I'll do it lol 3w
  •   krispydu @iamnmr Lets !!!! 2w
  •   iamnmr What are you doing tonight? 2w
  •   krispydu @iamnmr hi love, I just got off work :( what yall doing tonight ? 2w
  •   iamnmr Come to rum fire!!!! 2w
  •   krispydu Girl rum fire closes in 2 hours !! And I look a mess right now. :( I might have to pass tonight. Let's plan something next weekend !! (: 2w
  •   iamnmr We definitely can!! 2w

» LOG IN to write comment.

krispydu When I'm trying to eat healthy and then my brother makes me a fried burrito from El Durado Mkt...can't say no #StocktonGoodies 3w

» LOG IN to write comment.

Normal Kristen Dulay
krispydu I want to go on an adventure... 3w

» LOG IN to write comment.