Video HeRe•To•MaKe•YoU•LaUgH•
kpop_swag Omg this part made meh laugh so much ! Wow sungjae has a great acting skill ! This drama called school 2015 who are you and omg I just finished watching eps 8! It was amazing !!! Loving this drama so much and can't wait till they finish airing the whole eps! #school2015whoareyou #school2015 #sungjae #bestkpopvideos #kdramavideos #kdrama #lol 1w

» LOG IN to write comment.

Normal HeRe•To•MaKe•YoU•LaUgH•
kpop_swag Just wanted to wish my followers and happy life
Life can be the greatest and life can be the baddest , but it's you who can changes this. No matter how hard is your life can be and no matter how many hardship you have been through God will always be there for you tell day of end. For whom we've become we can service through the good and bad. Lest not forget the good times we had and just rejoice. If you are suffering, well my message to you is that I wish you all the best and I hope you reach your goals no matter what. I hope you can be satisfied with your life and never forget that you are not alone cuz God and the people who loves you will always be there for you :) don't be astonished by the great amount you have done , just be proud of who you are and what you can become.
Live ,laugh , and love ️ ~from Lee yung shi
2w
  •   pavindranmuralee Thank you and same as u .. <3 2w
  •   nemo_memee Thanks sweaty u too! 2w
  •   tbhsherin Thank you and same as u .. <3 2w
  •   jencarman God bless you 2w
  •   thejuanramirez Yeah true never forget god is here 🏻 wish u the best too 2w
  •   ____nmaa Love your picture. 2w
  •   m.i.l.k.y I was feeling a little angry today but because if your message i feel great now :) 2w
  •   i_am_a_retarded_unicorn Aweeeee thank you for this♡ it made me smile and I really needed it ♡♡ 1w

» LOG IN to write comment.

Video HeRe•To•MaKe•YoU•LaUgH•
kpop_swag @shannonpix13 I don't know how to began to describe this amazing artist Shannon Williams is the definition of beautifulness. She's completely amazing with her dancing skills and most of all her beautiful voice gives u a nice relaxation. I'm honored to be one of her fan don't forget to check her out and give her a nice thumbs up ! Keep it up Shannon and I hope u reach ur goal of life
#shannonwilliams #kpopvideos #kpop #bestkpopvideos #prettyasians
2w

» LOG IN to write comment.

Video HeRe•To•MaKe•YoU•LaUgH•

» LOG IN to write comment.

Video HeRe•To•MaKe•YoU•LaUgH•
kpop_swag I precise that adorable !!! Bts nan shumal saranghae! will always be loyal to u lol
#bts #btsvideos #bestkpopvideos #kpopvideos #kpop #funnyexovideo #funnykpop #funnykpopclip #funnybtsvideos #funnybtsvideos #funnybts #lol
3w

» LOG IN to write comment.

Video HeRe•To•MaKe•YoU•LaUgH•

» LOG IN to write comment.

Video HeRe•To•MaKe•YoU•LaUgH•
Video HeRe•To•MaKe•YoU•LaUgH•

» LOG IN to write comment.

Normal HeRe•To•MaKe•YoU•LaUgH•
kpop_swag 나는 초말 한골 촤 .. 칫 소 비오티폴 4w

» LOG IN to write comment.

1mon kpop_swag
Video HeRe•To•MaKe•YoU•LaUgH•
kpop_swag I think we all get the thing no one can beat that voice cuz it's perfections
Exo growl parody ㅋㅋㅋㅋ
#exo #exovideo #exofunnyvideo #exoparodyvideos #funnykpop #funnyexovideo #funnykpopclip #funnykpopparodies #bestkpopvideos #kpop #kpopvideos #lol #growl
1mon

» LOG IN to write comment.

1mon kpop_swag
Video HeRe•To•MaKe•YoU•LaUgH•

» LOG IN to write comment.

1mon kpop_swag
Video HeRe•To•MaKe•YoU•LaUgH•

» LOG IN to write comment.

1mon kpop_swag
Video HeRe•To•MaKe•YoU•LaUgH•

» LOG IN to write comment.

1mon kpop_swag
Video HeRe•To•MaKe•YoU•LaUgH•

» LOG IN to write comment.

1mon kpop_swag
Video HeRe•To•MaKe•YoU•LaUgH•

» LOG IN to write comment.

1mon kpop_swag
Video HeRe•To•MaKe•YoU•LaUgH•
2mon kpop_swag
Video HeRe•To•MaKe•YoU•LaUgH•
2mon kpop_swag
Video HeRe•To•MaKe•YoU•LaUgH•

» LOG IN to write comment.

2mon kpop_swag
Normal HeRe•To•MaKe•YoU•LaUgH•
kpop_swag Follow meh on smule sing , it's g9_youngshi :D #smulesing #sing #smuleapp #smule #kpop #bestkpoppics #bestkpopmusic 2mon
  •   shaexo_7 Mind to follow me back?? 1mon

» LOG IN to write comment.

2mon kpop_swag
Normal HeRe•To•MaKe•YoU•LaUgH•