kkblueyes17 Babysitting in exchange for a pretty damn good close to salon quality eyebrow makeover!!! ;) #bestfriendhookedmeupp
thnks for giving me sexier eyebrowz girl haha :))
#hairsgunnabenext ;P
1d

» LOG IN to write comment.

kkblueyes17 Good morning! ^_^ our life may be far from ideal, but with u, ive got everything ive ever wanted, and everything ive never had, because all this time I realized you were the missing puzzle piece to my heart ♡♡♡ xoxoxoxxoo ♡♡♡ I love you @cjyorkovich we'll get through this setback/hurdle/unecessary life challenge & come out even stronger for it! :D just gotta have patience, look for positives and silver linings in the clouds, & above all.... HAVE FAITH!!! <3 :) everythings gonna be okay because im not going anywhere baby. I love you. 4d

» LOG IN to write comment.

kkblueyes17 That moment when your man makes you a super dank sandwhich ;) lmao love you babe ♡ thank you #mytummythanksyoutoo :D @cjyorkovich 6d

» LOG IN to write comment.

kkblueyes17 U complete my baby <3 #loveyou :)
#canthelpbutsmile
2w

» LOG IN to write comment.

kkblueyes17 Black & white pic w/ my baby boy . #blknwhitepic #lovemyman #lovethispic 2w

» LOG IN to write comment.

kkblueyes17 Love spending time with these pretty ladies!! <3 2w

» LOG IN to write comment.

kkblueyes17 =)) <3 3w

» LOG IN to write comment.

kkblueyes17 Lucky #7 =) 3w

» LOG IN to write comment.

kkblueyes17 =D <3 3w

» LOG IN to write comment.

kkblueyes17 I look like a goof but oh Well :P getting a place with @cjyorkovich is too good not to share!!! ;D <3 #luckynumber7 #apt7 #thatsourplace 3w

» LOG IN to write comment.

kkblueyes17 Edited photo of my babe standing tall & proud in our super small kitchen. ;P @cjyorkovich #ournewhome #smallbutcozy #itsastart 3w

» LOG IN to write comment.

kkblueyes17 In the words of a famous icon, If u can't handle me at my worst, u damn sure don't deserve me at my best. ;P 1mon

» LOG IN to write comment.

kkblueyes17 You're all I ever wanted. <3 1mon

» LOG IN to write comment.

kkblueyes17 ♡ no words. Just this. ♡ 2mon

» LOG IN to write comment.

kkblueyes17 my new fave picture :) #lovinthecamera #kisses xoxox ;* #love ♡♤♡♤ 2mon

» LOG IN to write comment.

kkblueyes17 New pics on my new phone with my babe :) 2mon

» LOG IN to write comment.

  •   kkblueyes17 And btw that's a shadow discoloration on my neck... Not a hickey! ;P 2mon

» LOG IN to write comment.

kkblueyes17 If at first you don't succeed.... Yeah, yeah I know. #nevergiveup #neversurrender 2mon

» LOG IN to write comment.