kkatz09 Happy Birthday Jen!!!! You're a second mom to me and I love you lots I hope you have a great day 4d

» LOG IN to write comment.

kkatz09 Happy Earth Day🌎 5d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

kkatz09 #nationalsiblingday you guys are crazy and even crazier together love you guys 2w

» LOG IN to write comment.

kkatz09 Spring Break is pretty great🔆 #frat 3w

» LOG IN to write comment.

4w kkatz09
Normal ☼Katie Vella☼
kkatz09 Happy Birthday Isabelle love chu 4w

» LOG IN to write comment.

kkatz09 My favorite 4w

» LOG IN to write comment.

kkatz09 Happy 17th Birthday Adam!!!! I hope you had a great birthday. Love you 1mon

» LOG IN to write comment.

2mon kkatz09
Aden ☼Katie Vella☼
kkatz09 Our Adventures 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon kkatz09
Normal ☼Katie Vella☼
kkatz09 Fill your life with people that make you feel good trust me you'll have a lot more fun with them then people who make you feel worthless 2mon

» LOG IN to write comment.

kkatz09 my faves 2mon
  •   gabbsanch 2mon
  •   victoriahhh77 I love you guys ! 2mon
  •   bkh7 Pc: @willberkey1 hahaha 2mon
  •   bunaliss DELETE 2mon
  •   victoriahhh77 Tbh: Katie words can't describe how much I'm grateful francis made me cry that night at the game because I probably would have never met you! You didn't even know me and you screamed at francis and cheered me up ️ well anyways SQUAD ! With Celeste ! you know I'll always be here for Ya ! Love Ya !2mon
  •   kkatz09 Awe love you victoria he deserved it @victoriahhh77 2mon

» LOG IN to write comment.

kkatz09 Happy Birthday to my day 1 homie!!!! Love Ya sista 2mon

» LOG IN to write comment.

kkatz09 If you want a rainbow then you have to put up with the rain 2mon
  •   yee_yee_emily 2mon
  •   maddyms Tbh the first time I met you you were inky house and I didn't have a shirt on 2mon
  •   kkatz09 Hahah I remember that day @maddyms 2mon
  •   ernieliciousss Tbh we don't really talk I think it need to change but yuo are friend of my cousin and I think you are really pretty 2mon
  •   kkatz09 Thanks hahah dude remember you owe me Taco Bell because I hugged chepe 2mon
  •   ernieliciousss Lmao I know... I work Thursday and Friday so I'm gonna be waiting for you lol 2mon
  •   kkatz09 Ok I'll come hahha @ernieliciousss 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon kkatz09
Crema ☼Katie Vella☼
kkatz09 Happy Birthday Cami!!!! Hope you have a good birthday! Love you 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon kkatz09
Normal ☼Katie Vella☼
kkatz09 It's been a great season I'm going to miss it so much #family #speeches #kemps #bitchbraids #everything 2mon

» LOG IN to write comment.

3mon kkatz09
Video ☼Katie Vella☼
kkatz09 Happy Birthday weirdo!!!! @alexbrme 3mon

» LOG IN to write comment.

3mon kkatz09
Normal ☼Katie Vella☼
kkatz09 Happy Birthday Olivia!!!!
OMG 19 years old. Youre growing up. Olivia youre my day 1 homie and sister. We've had so many memories. I'm that I don't get to see you on your birthday:( i love you and I hope you have an amazing day!!!
3mon

» LOG IN to write comment.

3mon kkatz09
Aden ☼Katie Vella☼
kkatz09 Formal was interesting 3mon

» LOG IN to write comment.

4mon kkatz09
Normal ☼Katie Vella☼
kkatz09 Live your life to the fullest 4mon

» LOG IN to write comment.

4mon kkatz09
Normal ☼Katie Vella☼
kkatz09 Merry Christmas 4mon
  •   charlizeott Such a great quality Christmas picture, Katreen4mon
  •   kkatz09 Ik it's the best quality Charlize @charlizeott 4mon
  •   kkatz09 Awe thanks Ik we should talk @clarafassinger 4mon
  •   mad.daayyy Tbh Katie ur gorgeous! Ur super nice too and it sucksss we don't hav classes. I hope we do next year cause ur Awsome! Hope brake was good and ill see ya at school! 4mon
  •   _makaylavining_ Tbh: you are really pretty 3mon
  •   dr.julio_ Tbh// I see you around school but idk you haha u should hmu! 1mon

» LOG IN to write comment.