•   lelasee Aww I wanna meet your baby!! Kinda looks like mine 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

kjacksss Last night there was a man drawing pictures of us instead of tipping . I drew him. #byefelipe #ifyouainttippinyoutrippin #nomoneymoreproblems #talent #wtf #itsanoriginal #butthole #butthole #butthole 1w
  •   ashsimp18 The worst is when someone rolls up a quarter inside of a bill then chucks it at you! 1w
  •   hairmetalgreaser Fucking asshole. 1w
  •   aris1214 Put it in the frame haha 1w
  •   butt_o_fly Dirty butthole! 1w
  •   lav8 Gross 1w
  •   descendersound Lol 1w
  •   dwf100 Nice likeness....you captured the true essence of a lame ass fuckface! 1w
  •   meesh1821 Uh why do people do that!?!??! Stop drawing us!!!! I like yours tho :) haha! 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.