kizzy_taughtyu Fuck around and find ur dreams comin true wit me.. 10h

» LOG IN to write comment.

kizzy_taughtyu Wht filter.? I'm feeling pretty today..lol 7d

» LOG IN to write comment.

kizzy_taughtyu Rather eat crumbs with bums 'fore I split my steak with you snake ass niggas... -Meek 2w

» LOG IN to write comment.

kizzy_taughtyu A little blurry but..... 😇 2w

» LOG IN to write comment.

kizzy_taughtyu Look at my face thoooo "Yu a lucky nigga if my mean ass like ya!" *Nicki Voice* lol 2w

» LOG IN to write comment.

kizzy_taughtyu Speaks volumes..... 2w

» LOG IN to write comment.

kizzy_taughtyu We hustle because we have to not because it's cute 😛 3w

» LOG IN to write comment.

kizzy_taughtyu Baby even badder cuz every nigga can't say they had her.. 3w

» LOG IN to write comment.

kizzy_taughtyu It may take me longer to get to the top, but thts because I am carrying my self respect wit me.. Jus kno it's grind time tho 4w

» LOG IN to write comment.

kizzy_taughtyu Benihana chillin wit my baby sis @adenise.1209 4w

» LOG IN to write comment.

kizzy_taughtyu #TBT All tht hair 🏽 1mon

» LOG IN to write comment.

kizzy_taughtyu My lil brother and my nephew at The Zoo.. Swear the love is SO real.!! 1mon

» LOG IN to write comment.

kizzy_taughtyu The Zoo with my lil cutie was priceless.!! #King&Titi 1mon

» LOG IN to write comment.

kizzy_taughtyu We gotta keep em on they toes 🏽 1mon

» LOG IN to write comment.

kizzy_taughtyu Aye.! When I say I am blessed, I wasn't lying.!! My mother made my 25th everything it was and I am VERY GRATEFUL.!! Thank Yu Mommy... @scorpionsqueen7 #MyTwin 1mon

» LOG IN to write comment.

Normal Ki Jeff
kizzy_taughtyu Tell them other bitches to knock it off lol Also, thanks for allllll the birthday wishes.!!! #KiDay #My25th #YoungOG #ImBLESSED 1mon

» LOG IN to write comment.

kizzy_taughtyu ...hair everywhere, still kinda tipsy.. Enjoyed my night soooo much OMG.!! 🏽 #TheMorningAfter #KiDay 1mon

» LOG IN to write comment.

kizzy_taughtyu I've been smiling alllll day.!! 6.19.15 #KiDay 1mon

» LOG IN to write comment.

kizzy_taughtyu Jus because it's my birthday dnt mean I dnt get my ass up and go to work.!! I feel SO BLESSED to see another year yu dnt understand.. #Happy25thToMe #WasOnMyWayToGetCoins #TGIF 1mon

» LOG IN to write comment.

kizzy_taughtyu H E L L O 🏾 !! Well I'm single, but yu get the point..lol 2mon

» LOG IN to write comment.