kiserolds It was a pretty great weekend @stage1dance 1d

» LOG IN to write comment.

kiserolds "I have the exotic smell of anchovies" 4d
  •   vicgriffith That awk moment when he looks better than me... 4d

» LOG IN to write comment.

kiserolds "ANOTHER SELFIE" #phjubilee 6d

» LOG IN to write comment.

kiserolds Since I didn't get any good pics from comp🌳 1w

» LOG IN to write comment.

kiserolds So fresh so clean. Or at least cleaner than the wall, I guess. 3w

» LOG IN to write comment.

kiserolds #wcw to my main sheep🐏 3w
  •   brian.josiah YAAAAASSSSSSSSSSSS 3w
  •   kiserolds I mainly just needed a reason to post this... But I guess you can be my lady🌚 @brian.josiah 3w
  •   alexabrooke16 My outfit to New Orleans tomorrow 3w

» LOG IN to write comment.

kiserolds Sometimes you gotta shred some gnar and lay down some fresh pow pow 3w

» LOG IN to write comment.

kiserolds 2014 won't be missed as much as you! 4w

» LOG IN to write comment.

  •   hannnnah.xoxo Damn guh 4w
  •   kaylee_joy456 Werk 4w
  •   ele_mae2 Yass 4w
  •   jaelizzzzz This pic. Perfect. 4w
  •   maryemma2015 Omg stop growing up 4w
  •   malodom This makes me feel uncomfortable 4w
  •   hannnnah.xoxo Tbh Kiser, you're so freaking gorgeous girly. And you're an amazing dancer too. I love having human anatomy with you even tho Justin makes us uncomfortable with his pacing. Hopefully I'll be back in school on Monday, so see ya then girly 2w

» LOG IN to write comment.

kiserolds Sooo @tutueclectik and I went a little cray with pics today🌚 get ready for more 4w

» LOG IN to write comment.

kiserolds @annawalding and I enjoy sneaking into strangers yards just to take pics with their giant blow ups #lurkininyoyards 1mon

» LOG IN to write comment.

kiserolds I can never look normal next to you.. So much for breaking our bad picture streak. 1mon

» LOG IN to write comment.

kiserolds No amount of banana bouquets can stop him from nutcracking 2mon

» LOG IN to write comment.

kiserolds Ily almost as much as I love bruising my hands tumbling in parades🌚 2mon

» LOG IN to write comment.

kiserolds After many fails, we came out with a blurry and semi- successful "surprise partnering" video I think I make a pretty good @the_brainster59 2mon
  •   mcovo11 Yes, that's illegal without supervision!! Y'all are putting holes in my wall, about breaking body parts "partnering"..... Killing me!! That is pretty funny though! 2mon
  •   raley_z I love this! 2mon
  •   dussouya Haha! @mcovo11 the first thing I asked Brian was "where was Melissa?" They are such trouble makers 2mon
  •   graysonbhill Hilarious @kiserolds! 2mon

» LOG IN to write comment.

kiserolds Ricky knew we were coming 2mon

» LOG IN to write comment.

kiserolds And actual picture of auburn fans when bama wins the iron bowl#canigetarolltide 2mon

» LOG IN to write comment.

kiserolds Someone please tell me what I have to be thankful for... Please. 2mon

» LOG IN to write comment.

kiserolds For once payton isn't the one "making collages" because it's smoochies bday!!! all of the bad pics are on my computer and I'm too lazy, lol. But you can tell which sides we like for pics hahahaha. Love youuu 2mon

» LOG IN to write comment.