kingcrab15 Hands down my favorite 3 players of all time... 6d
  •   kunta_angel Yah almost 2x you guys have 3 i needed a moment their trash ass organization we made crabtree pro we drafted him and nope we have more fans thats why in every sports store you see 49ers everywhere ha we will see next year bum @ethan_sanchezz 4h
  •   ethan_sanchezz @kunta_angel Nigga you have two more not almost two fucking retard. You guys aren't gonna do shit with Dick Kelly and Crabtree is way better now. He never liked Kaepernick 4h
  •   kunta_angel Actually if you compare his stats from niners and raiders he has almost 2x better stats now boy sit down with your bum ass derek carr throwing 3 int in pro bowl he should have never been selected @ethan_sanchezz 4h
  •   ethan_sanchezz @kunta_angel You fucking idiot, it's a pro bowl ! No one gives a fuck about it! And he's just started with Derek Carr he has to get used to him dumb fuck 4h
  •   ethan_sanchezz @kunta_angel Dumb ass fucking niner fans. 4h
  •   kunta_angel Yah but crabtree got used to kaepernick back in his prime when they started crabtree was his #1 reciever and go to @ethan_sanchezz and you didnt see russel wilson throw any picks 4h
  •   ethan_sanchezz @kunta_angel once again, no one cares, it's a pro bowl. To bad your team didn't have a qb in the Pro bowl. 4h
  •   killaatrav @ethan_sanchezz hes a freshman dawg, explains why hes 9er fan, i feel sorry for him bro 3h

» LOGGA IN to write comment.

kingcrab15 When your pops still think he FLY... #uncledaddyprime 6d

» LOGGA IN to write comment.

kingcrab15 Happy New Years...,, 1mon
  •   lusciousnelly RN4L....GLAD YOU A RAIDER! @kingcrab15 3w
  •   frankthetankk951 You deserved a probowl man @kingcrab15 2w
  •   tigerfeintkicks You should've been in the probowl my nigga shit rigged 1w
  •   tigerfeintkicks You did more than Cooper with TD's but just receiving yards he killed you 1w
  •   209_cali_niner Singletary made you cry little bitch @kingcrab15 1w
  •   all_pro_terry Did tou ever go to the pro bowl 1w
  •   all_american_andrew I got a lot of respect for you! All you ever wanted to was win and after all those injuries you overcame you gave the 49ers your all! Thank you for all the memories in San Francisco and keep balling out with the the Raiders you already proved you are the same player you used to be! I know you can't say it but I'll say it for you Fuck Colin Kaepernick! He gave up on the team, caused a bunch of bullshit of drama, and flat out looks like he doesn't care. Now the Raiders have two of our superstars you and Aldon Smith and the 49ers are stuck with Colin Kaeporpick good luck with your future! 6d
  •   aryan9853 Miss u crab! 6d

» LOGGA IN to write comment.

kingcrab15 2016.... 1mon

» LOGGA IN to write comment.

kingcrab15 God is Great. God is Good.. #raidernation 2mon
  •   erickkraider E 1w
  •   erickkraider S 1w
  •   berkeleyb0y Do ya damn thing king crab. Dont listen to all the bs noise. You doing a dope asa job for us. Keep it up. Lets get it raider nation! All day. 1w
  •   nathanhay1 Thank you @berkeleyb0y he's a beast. For raider nation 1w
  •   jazzzz_y @kingcrab15 you have come a long way. You weren't wanted across the bay but you found your permanent home with THEE NATION. You're home! Go crabtree! We love you! 1w
  •   oscar_guti24 I'm glad you're a Oakland Raider man. Definitely buying your jersey for this coming season. Keep grinding and u got a big fan here @kingcrab15 #RaiderNation 6d
  •   miapia177 So happy you came across the BAY! YEE! YAY AREA!!! 5d
  •   _psychedelical_echelon_ Stay in Oakland man!! 23h

» LOGGA IN to write comment.

» LOGGA IN to write comment.

» LOGGA IN to write comment.

» LOGGA IN to write comment.

kingcrab15 Popi at the State fair... #popidoo #mycoterie 4mon

» LOGGA IN to write comment.

kingcrab15 Jumpman 4mon

» LOGGA IN to write comment.

» LOGGA IN to write comment.

kingcrab15 Get to it... 6mon

» LOGGA IN to write comment.

kingcrab15 Day 1.. 6mon

» LOGGA IN to write comment.

  •   bryantt__ @arm nigga can't be talking cuz u guys say u guys could make it to the "Superbowl" but y'all can't so stfu yes ima little kid but I could talk shit whenever I want u fuckin dirty ass bitch and y'all can't be talking cuz we beated u guys last year so stfu u fake ass nigga 5mon
  •   arm @bryantt__ Thanks for pointing out you're a little bitch. Yea you beat us but we did go to the Super Bowl lmao 2012 bitch. Now go suck on yah mamas titty 5mon
  •   bryantt__ Who yo momma titty @arm mmm u fuckin bitch nigga fuck the 49ers nigga u fuckin bitch so gtfo nigga raiders all day so don't hate u little fucker probably u little a dick nigga so stfu u bitch ass nigga #raidersnation so fuck off fuckin fatass 5mon
  •   _izaacdominguez_ U r my hero I'm only 14 I got big dreams just wanted to say hey and just wondering if u can please support me on my Instagram 5mon
  •   _izaacdominguez_ Thanks u r the man 5mon
  •   _izaacdominguez_ @kingcrab15 please please please do me a favor on Instagram u r my like most favorite player of all time . Well U R MY HERO AND THANKS 5mon
  •   bleezyhamilton Crab look like Antwan Jamison 4mon
  •   willhocutt Why does it seem every Raiders fan on here that talks shit to people speak ebonics?!?!?! Does being a Raiders fan automatically mean you lose the ability to form correct sentences? I mean like whatever team you want, all I'm saying is your not helping yourself when you have type sentences with a 2nd grade education. 2mon

» LOGGA IN to write comment.

» LOGGA IN to write comment.

» LOGGA IN to write comment.

kingcrab15 Minicamp 8mon

» LOGGA IN to write comment.

kingcrab15 One 5 9mon

» LOGGA IN to write comment.

kingcrab15 Lil bro did it.. Law school next. #thegrind 9mon

» LOGGA IN to write comment.

kingcrab15 Silver and black... #supa #Raidernation #catchitfirst 10mon

» LOGGA IN to write comment.