kim.himchan I look at them as the loves of my life but also as my parents what do I do they look so proud
#bap #yongguk #himchan #kpop
-
CR: Poison
2h

» LOG IN to write comment.

kim.himchan Oh pls
#bap #himchan #daehyun #kpop
-
CR: Vocal & Visual
17h

» LOG IN to write comment.

kim.himchan EEEEEEP
#bap #daehyun #youngjae #daejae #kpop
-
CR: Vocal&Visual
19h

» LOG IN to write comment.

kim.himchan BANGSONG MOTHERFRCIKERS YES YESUEJYEELAKGLWYESYETSHEJWLKFSNFKSPFWKRKDLSNFLSKFPSNWJFLNAKSHWLHSOKR
#BAP #SECRET #KPOP
22h

» LOG IN to write comment.

kim.himchan So ouch
#bap #kpop
23h

» LOG IN to write comment.

kim.himchan @doojoons !!!!!!!! IM SCREAMING ITS SO CUTE!!!!! 1d

» LOG IN to write comment.

kim.himchan tú eres tocar mi teta
i love spanish
#bap #yongguk #kpop
-
CR: Stuck On You
1d

» LOG IN to write comment.

kim.himchan [Twitter] @dh_jung_bap
SNORLAX IS LIKE MY FAVORITE POKEMON IN THE ENTIRE WORLD I CANT EVEN
#bap #daehyun #kpop
1d

» LOG IN to write comment.

kim.himchan Clean cut Yongguk 😎
#bap #yongguk #kpop
-
CR: EternityB
2d

» LOG IN to write comment.

kim.himchan I WANNA START DRESSING LIKE HIM BUT THE QUESTION IS HOW
#bap #yongguk #kpop
-
CR: Poison
2d
  •   bangzd Be swag :D 2d
  •   kim.himchan @bangzd THATS HARD 2d
  •   bangzd I feel you.. ㅠ ㅠ What i always do is wear something that make you confartable and the same time make you cool 2d
  •   bap.babyz I'm legit wearing the same exact thing he is right now.. 2d

» LOG IN to write comment.

kim.himchan AINT HE A CUTIE PATOOTIE
#bap #himchan #kpop
-
via @/unbreakablebap
2d

» LOG IN to write comment.

kim.himchan [Instagram] @byzelo
If he took this selca while moving then everything I've known has been a lie
#bap #zelo #kpop
2d

» LOG IN to write comment.

kim.himchan BABY!!!!!!
#bap #himchan #kpop
-
CR: Tivoli
2d

» LOG IN to write comment.

kim.himchan [Instagram] @bangstergram
HE'S SO FINE OMFG
#bap #yongguk #kpop
2d

» LOG IN to write comment.

kim.himchan I've been tagged to imitate selcas from my bias like 174037204918 times but i never got to it beCAUSE ITS SO DIFFICULT TO IMITATE HIM WTF
THE LAST ONE IS LIKE "HOW THE HELL AM I SUPPOSED TO DO THAT"
BUT HEY IF U SEE THIS I TAG YOU OKAY AND IF YOU DO IT TAG ME IN IT I WANNA SEE HEHEHEHE
#bap #himchan #waht
3d

» LOG IN to write comment.

kim.himchan ISN'T HE SO PERFECT
#bap #himchan #kpop #weeps
-
CR: Tivoli
3d

» LOG IN to write comment.

kim.himchan I'm gonna set things straight
Please don't edit fantakens i don't like seeing them on my feed or on my explore tab either. Don't cut off the logo and add filters or claim it as yours. That goes for my own posts!!!!! Don't screenshot my posts and repost them with no credit at all, not to me but the freaking fansite that provided it?????
Idk why some of you are being total lazy asses and not looking for the photos yourself.
When you repost my posts don't credit me if it's a fantaken, others might think I'm claiming it as my own and I might also get in trouble.
But yeah don't be a total asshole about not crediting or looking through other bap accounts and (SO OBVIOUSLY) screenshot shit. It's not fucking cute.
Don't ask for follow backs or shoutouts either. Earn them yourself. I've had this account for 2 damn years and just because you're a new account doesn't mean you need 10k on the first day. Shit doesn't work like that.
So basically don't be a disrespectful little shit and be a bit modest???? Don't repost and credit to the rightful owner??? And don't sound so thirsty either please???? I block people who ask for promotions like who do you think you are i'm so bye
I sound like an asshole here but guess who doesn't really care anymore
#bap #himchan #kpop
-
CR: BCHYJZ
3d
  •   bappabos can i crop the logo but credit it? 3d
  •   kim.himchan @bappabos no omg. The fansites say to not crop out their logo and to not edit it. i redistribute them but i always credit at the bottom of my captions. many fansites have closed down due to people stealing their photos without permission. they get so pissed and they end up giving up because no one listens to them. 3d
  •   mryoongjae How bout crop it but the logo is still there? Just asking tho ._. 3d
  •   kim.himchan @mryoongjae yeah, they just don't want you to crop the logo off. 2d
  •   mryoongjae So we can square it as long as there's the logo right? 2d

» LOG IN to write comment.

kim.himchan TEEHEEHEEHEE
#bap #himchan #kpop
-
CR: kimhimchan.net
3d

» LOG IN to write comment.

kim.himchan Y u frown my baby boy :-(
#bap #himchan #kpop
-
CR: kimhimchan.net
3d
  •   velvette.vanilla His stares give me goosebumbs. Also, they may or may not turn me on... 3d

» LOG IN to write comment.

kim.himchan Tell me who's older again
#bap #himchan #zelo #kpop #cuties
-
CR: Strong_Love
3d

» LOG IN to write comment.