keydarocks Awwww my cuzzo @luvvjones_ is just too damn cute preggors! Fun times celebrating her moms suprise 60th b-day party! 3d
  •   luvvjones_ @keydarocks lol!!! Ohhhhhh lawdddddd! Im out from the front to the back!! Lol u looked cute cuzzo!! I sho' miss havin a flat stomach like u!! Love u and Donald & your boyfriend for coming!!! :) see u soon! ;) 3d
  •   luvvjones_ @laurenzpretty look at u lookin like a murderer/rapist n the background!! :) lol 3d
  •   laurenzpretty Lmao super photo bomb...probably was lookin 4 my phone 3d
  •   keydarocks Thanks for the invite! We had a great time! ️ you too and you are sooo adorable with your lil round belly full of lol mama @luvvjones_ ! 3d

» LOG IN to write comment.

  •   fitlifesteez Looks much better than dying in hell aka Spartan - Temecula lol! 4d
  •   tyson357 Wow 3d

» LOG IN to write comment.

keydarocks so cold! So funny! 1w

» LOG IN to write comment.

keydarocks Saturday fun day with my hunny and the lil monster (lol)! Water fight time! Yeah it was hot out! 2w

» LOG IN to write comment.

keydarocks Hanging out with the #fitfam watching Margo and Iris kill it on stage! They look beautiful! So motivating! 3w

» LOG IN to write comment.

keydarocks Chilling at Venice beach watching Iris and Margo do there thing and kill it on the stage! Figure never looked so good! Great job ladies! So motivating! 3w

» LOG IN to write comment.

keydarocks Birthday lunch for granny at The Pann! Food was excellent, great suggestion My! #funtimes #bdaycelebration #familytime #gotourgrubon #happybdaygranny 3w

» LOG IN to write comment.

keydarocks Today is an AMAZING DAY! Hope everyone enjoys it to the fullest! 3w

» LOG IN to write comment.

keydarocks Happy Birthday @marksmiley66 have a great day and don't work too hard! Love you and enjoy! No stressing! 4w

» LOG IN to write comment.

keydarocks Part 1 of Mary's ALS challenge pre-water and ice bucket drop! @cdrop32 Yes she called you guys out and you have 24 hours to dunk and donate! @sprungoffchanel @amazinggirlbree @thechosenonemlh www.als.org #icebucketchallenge #supportalsresearch #als 4w

» LOG IN to write comment.

keydarocks Mary's calling out @sprungoffchanel @vickiiiii_ @amazinggirlbree and Marquis to do the ALS Ice challenge and both dunk and donate to www.als.org. You guys have 24 hours to accept and post! #als #icebucketchallenge #thatwascoldbutididthat 4w

» LOG IN to write comment.

keydarocks Yes we dunked together after @hustlyndiva challenged us to ALS Ice challenge! We both donated and dunked! Please make sure u donate to www.als.org even if no one called you out to help support ALS research! 4w

» LOG IN to write comment.

keydarocks This is why you don't do box jumps at the end of your workout when your legs are fatigued and already felling heavy! Damn really in my last jump? My left leg said no mam! Shorts are out for the rest of the weekend! 4w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

keydarocks B-day fun part something....... Lol! Yes Leo's celebrate all month long numerous times! #thatistrue #bdaycelebration #sofitteil #sangriasundays #leoseason 4w

» LOG IN to write comment.

keydarocks Lmao! I have absolutely no idea what these two were doing or talking about! Yeah that part! #latepost #bdaycelebration #sangriasundays #sofitteil #leoseason 4w

» LOG IN to write comment.

keydarocks The face you make when you see the stairway after doing legs! Whose bad Idea was it to do all those damn sets of leg presses and walking lunges! f*** 6 plates on each side, who does that and why! #dead #startoftodaysbdayshenanigans #legday #legsarenoodles 1mon
  •   purelyzee You go hard!!! Now you can eat what ever you want on your birthday weekend:-) 1mon
  •   brandedbody Love it... get in! !! 1mon
  •   quitatay This one is a perfect fit 1mon

» LOG IN to write comment.

keydarocks Today has been fun! I had a great birthday and appreciated all the birthday and well wishes, about to wrap it up and call it a night! Goodnight everyone! 1mon

» LOG IN to write comment.

keydarocks Lol! I know I'm a goober, it's ok he knows what he signed up for 1mon

» LOG IN to write comment.

keydarocks Awwwww my baby had to of been Aba's age, wow this is like 9 or ten years ago! #auntysbaby #moncha #auntyswag #mygoddaughter #Throwbackthursday 1mon

» LOG IN to write comment.