kelssleww @tomaso_matteo made some moves and @scottieclark17 and I did them!! (my bun is funny we love it) 4d

» LOG IN to write comment.

kelssleww I'm so excited to be dancing with you again at school in a week! I love you! ❁ @shannon_white06 5d

» LOG IN to write comment.

kelssleww Can't wait to be this happy with my bestfriends again on Thursday!! 6d

» LOG IN to write comment.

kelssleww trying to interpret some art 2w
  •   smizel I like your Jedi robe 2w
  •   kelssleww Thx @smizel !! You can't see it but there's a lightsaber in my purse just in case 2w
  •   smizel @kelssleww that is NOT where you keep that. 2w
  •   lizziee.hl this is the best thing I've seen all day miss you 2w
  •   _nicksaad Hahaha this is funny 1w

» LOG IN to write comment.

kelssleww when the night was still decent haha 2w

» LOG IN to write comment.

kelssleww would love to be back in the sun plz 3w

» LOG IN to write comment.

kelssleww dinner date 3w

» LOG IN to write comment.

kelssleww there's nothing like this city 3w
  •   carolinekawada Ur so hawwwwtt 3w
  •   ski_lefley You actually weren't at that airport? Littlerally saw someone that looked like you and had same name. Haha 3w

» LOG IN to write comment.

kelssleww my gal pals 3w

» LOG IN to write comment.

kelssleww mom jeans 3w

» LOG IN to write comment.

kelssleww so excited for Mad Decent round 2 in a few weeks! (ft. random new friend) 4w

» LOG IN to write comment.

kelssleww swimming in the crystal clear water at the bottom made the 450ft hike back up so worth it 4w

» LOG IN to write comment.

kelssleww massages & a private pool make you never want to leave lemme tell ya (mom or sister I'll let you decide) 4w

» LOG IN to write comment.

kelssleww hey dad check out that shipwreck 1mon

» LOG IN to write comment.

kelssleww I'm probably laughing because she's a dork. I guess hereditarily, I am too. 1mon

» LOG IN to write comment.

kelssleww We ate the best ribs ever tonight on the lakefront bistro porch, overlooking the Lake Michigan sunset. I love my family and I love vacation #puremichigan 1mon

» LOG IN to write comment.

kelssleww looking too closely 1mon

» LOG IN to write comment.

kelssleww I know it's all I talk about. That's how I know I'm supposed to be doing it. Dance has so many different meanings & amazes me every day ♢ 1mon

» LOG IN to write comment.

kelssleww 1/3 of my happiness is from him alone 1mon

» LOG IN to write comment.