Normal wicked little girl
kaytandrea Happy 21st birthday to not only one of my best friends but my sister we've been waiting for this for forever now let's drink lots of jäger tonight #2BD #ROD 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

kaytandrea I love the beard but I kind of miss this lol 4w

» LOG IN to write comment.

1mon kaytandrea
Normal wicked little girl
kaytandrea ho ho hoe 1mon
  •   9258_ I'm dying she is booked till 2016 wtf!! 1mon
  •   kaytandrea @9258_ I know I waited pretty much a year for my appt but she's soo worth it 1mon
  •   9258_ Omg I'm dead. I wanna do my hair now but maybe a sign to wait. Did you pay arm n leg? 1mon
  •   kaytandrea @9258_ I admit I did but it's honestly worth it. I didn't wanna trust anyone else with such a drastic change ya know 1mon
  •   9258_ More than 3? But totally right her work Is amaze I wanna make appt 1mon
  •   kaytandrea @9258_ yeahyou should. I don't think I'll ever let anyone else touch my hair 1mon
  •   amberperales_ You're hair 1mon
  •   kaytandrea @amberperales_ thanks love 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon kaytandrea
Normal wicked little girl
kaytandrea i just go to wrk to take selfies lmfao..jk 1mon

» LOG IN to write comment.

kaytandrea Date night w/my booboo 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon kaytandrea
Normal wicked little girl
kaytandrea Slapsgiving 2mon

» LOG IN to write comment.

kaytandrea 2mon

» LOG IN to write comment.

kaytandrea Happy 25th birthday bbydaddy. Love you fo evah evah 3mon

» LOG IN to write comment.

kaytandrea 3mon

» LOG IN to write comment.

kaytandrea Usual hyna pic 3mon

» LOG IN to write comment.

kaytandrea Ralph & marc 4mon

» LOG IN to write comment.

kaytandrea I'm crying I love these 2! My sister is growing up too fast #sohappy #ialwayslikedhim #weLOVEhimym 4mon

» LOG IN to write comment.

4mon kaytandrea
Normal wicked little girl
kaytandrea twentytwo* 4mon

» LOG IN to write comment.

kaytandrea Lates vegas😛#officiallymybdayhaaaay 4mon

» LOG IN to write comment.

kaytandrea ratchet dress is totally appropriate for my birthday right.?! haha 4mon

» LOG IN to write comment.

4mon kaytandrea
Normal wicked little girl
kaytandrea You already know #birthdaybitch 4mon

» LOG IN to write comment.

4mon kaytandrea
Normal wicked little girl
kaytandrea 4mon

» LOG IN to write comment.

4mon kaytandrea
Normal wicked little girl
kaytandrea 4mon

» LOG IN to write comment.

kaytandrea hcg what it do boo∴ 5mon

» LOG IN to write comment.