kayarell13 Eddie Royal and I 2w

» LOG IN to write comment.

kayarell13 Turkey taco day!!!! 😈 4w

» LOG IN to write comment.

kayarell13 Always loading me up with kisses. 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon kayarell13
Normal kayarell13
kayarell13 THE MySpace profile pic. #tbt 1mon
  •   frog_ Hahha probably the best throwback picture. Typical cute scene style picture 1mon
  •   alliepomps Damn beeb get it 1mon
  •   eiajane You need to go back brunette again!! 1mon
  •   pompeo89 Bring it back 1mon
  •   _ashley_sherman_ oh MySpace 1mon
  •   tinaadecostaxo That's the Dizzle I remember 1mon
  •   nikkicup Diuuuuweeeedddd!!!! 1mon
  •   zzzombea No way of course we are bffz 4w

» LOG IN to write comment.

kayarell13 So tasty. 2mon
  •   eiajane wish I could enjoy a drink with u... 2mon

» LOG IN to write comment.

kayarell13 Awwwuh yeeeea do you wanna ride wid us@alliepomps 2mon
  •   eiajane I can't get over how cute you all look!!!! 2mon
  •   zzzombea OMG you're just too adorable!!! 2mon

» LOG IN to write comment.

kayarell13 Indian Beebs @pompeo89 2mon

» LOG IN to write comment.

kayarell13 Took Daniel's rave cherry last night. Yaaaazz Gaga! #escapetowonderland @alliepomps @pompeo89 @mangoraee 2mon

» LOG IN to write comment.

kayarell13 Just...flawless. 2mon
  •   pompeo89 Dang that looks pretty bomb 2mon
  •   eiajane Haha U wentand U got peppers!!! YUM!! 2mon
  •   tearinitdown Did you know you can get chopped chillies on the burgers?! 2mon

» LOG IN to write comment.

kayarell13 Honey Bacon & Peach Cornbread with Walnut ice cream, with a glass of Malbec. I want this for breakfast, lunch and dinner. 2mon
  •   zzzombea I had that too! SoOo delish! 2mon

» LOG IN to write comment.

3mon kayarell13
Normal kayarell13
kayarell13 Happy 25th Beebaroo!! We're gonna have so much fun at Escopppayyy!! Love you 3mon

» LOG IN to write comment.

kayarell13 These pictures crack me up!! TOO fitting. Christmas 95'#tbt @toristylez 3mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

kayarell13 My world 🌍🌎 3mon

» LOG IN to write comment.

kayarell13 I love my Nicole @nicoleterease 3mon

» LOG IN to write comment.

kayarell13 Surprised Bro with a couple hotel rooms at Harrahs for his 104th birthday. Oasis karaoke isn't ready 😎@tomlicon @toristylez @okimmusic @nicoleterease 3mon
  •   zzzombea Awww man. I'm so sad!!! Such a good looking group. 3mon
  •   zzzombea 104th bday 3mon
  •   angelbellink I hope you have video of that karaoke!!!!! 3mon

» LOG IN to write comment.

3mon kayarell13
Normal kayarell13
kayarell13 Smiling with my eyes before work today. Lol @toristylez @okimmusic 3mon

» LOG IN to write comment.

kayarell13 Best piece of ass in the whole damn city #mickeyavalon #cityofangels 3mon

» LOG IN to write comment.

kayarell13 You get what you give 3mon

» LOG IN to write comment.