12h julz602
Valencia Julz 602
julz602 People always ask how tall I am... Just watch me when I walk out the door lol I'm taller than this dude tho! #Tall #NoHeels #InMySocks #Height 12h

» LOG IN to write comment.

julz602 Still loved every single day. Still remembered in our hearts. We still laugh about weekend memories... but we won't ever forget your big heart, your kindness and the love you had for anyone. Today we celebrate your 28th! From ACP to Echo Park (lol smh) to resting peacefully in Tucson. Thank you for everything. Always being their when I needed. Always had words I needed to hear and together we were ready for anything... Cuz somehow we always got into something! My other little sister- We still will always love and miss ur goofy ass! @that_gurl_mel @jboys_2kings @mica_1024 @greeneyed_aries 2d

» LOG IN to write comment.

  •   julz602 Hoe could u know know lol! In so excited for this one! @mayleeno knows I'm waiting for this!! lol 3w
  •   julz602 Haha stupid phone... Hoe= How 3w
  •   julz602 Grrr damn correcting all that lol 3w
  •   julz602 How could u NOT KNOW!!!*** 3w
  •   ladyl100 @julz602....lmfao....*hoe could u know* funny as hell...I gotcha' gurrrlll....About afew months ago I had chat with a friend of mine right?! We went back and forth about who is MAYLAY....I explain until my voice hurt...smh I told him step out of his comfort zone go and explore his music, you won't be disappointed trust me. Ask me did he?! HELL NAW....lol *sighing heavily* 3w
  •   ladyl100 @julz602 I can admit I just learned about MAYLAY last summer no f***** shame! I give up on hiphop....I made my stubborn a** listen, not only did I became a fan but supporter 4 life. As soon as it drops I will be bloggn about #Maylay #HogTiednDuctTaped #WestCoast 3w
  •   jazzymanagement This is a very talented young man and very serious about his craft I support him 100% keep up the good work soldier with so many suckaz in this business it's still good to know we still have some real ones in this music game 2w
  •   julz602 Yes! @jazzymanagement I agree! @mayleeno is a bad muthafuka in music! 2w

» LOG IN to write comment.

  •   julz602 @ladyl100 I'll probably catch a show out there someone soon. Planning another vacay to LA 1mon
  •   ladyl100 @julz602 Let's try to hookup! I'm 5 hours away from LA and an hour away from my hometown SF/Oakland. If I would of known about the concert n AZ...I would flown out there n tht crazy heat....lol I thought Stockton, Ca is hot not compare to AZ...lol 1mon
  •   julz602 @ladyl100 noooo..... U ain't felt hear until u live in Az!!! But yea we could do that! 1mon
  •   julz602 Heat* 1mon
  •   ladyl100 @julz602 thts what I heard! Gurrrlll I couldn't live there....lol I'm like @mayleeno what he stated on twitter to hot! I'm good....lmao Okay cool thts fine with me. I just need to put these dates on my calender. 1mon
  •   ladyl100 *calendar 1mon
  •   julz602 Yea... Forget this heat! CA will always be my second home! @ladyl100 1mon
  •   ladyl100 @julz602 Cool beans....lol 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

julz602 Tomorrow! Get ya fix to Summer West Fest! 602-267-1600 or celebritytheatre.com See yall mañana! @therealdubwc @mayleeno #CelebrityTheatre #Phoenix #Arizona #Rap #Concert #Music #DopeLineUp #SummerWestFest #DJQuik #WC #Mack10 #TheGame #E40 #BuyYaDamnTickets #Yup #InstaGroovy #InstaMusic 1mon

» LOG IN to write comment.

julz602 7/18 #Phoenix #CelebrityTheatre call and get ya tix! 602-267-1600 or celebritytheatre.com #DJQuik #Mack10 #E40 #TheGame #DubC #WC 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

julz602 Cannot wait to see this man LIVE!!! I was so excited I bought the whole front row & didn't lol #Phoenix #UrbanAz #Lyfe #MustBeNice #Concert #Arizona #Music #MothersDayGift #GiftsToMyself 3mon

» LOG IN to write comment.