joshislow Throw Back to that time I rode a wave at the Roseland Theatre .
#TbT #CrowdSurfing #MGk #LaceUpTour #CollegeDropouts #Turnt2TheMAX
1w

» LOG IN to write comment.

joshislow Whether it's love or hate .
Jealousy a mothafucka .
#AllBlack #LifeNChange #DontBelieveMeJusWatch #MakinRoomForSumnNew
1w

» LOG IN to write comment.

joshislow Why I do this . Thank you so much homie . 2w
  •   joshislow Lol idk if he's cool with it but ioncare this shit is too dope . 2w
  •   hkgood 2w

» LOG IN to write comment.

joshislow Imma be right here in my spot with a lil more cash than I already got, trippin off you cuz you had your shot . Wake up . 3w

» LOG IN to write comment.

joshislow While people posting Valentines Pics tomorrow imma be lookin at'em like . 3w

» LOG IN to write comment.

joshislow She might have my ass for this one cuz I caught her fresh outta bed but, I love this woman . She don't like pics n I haven't had one with her in years so I had to catch this moment .
I've never truly realized how much of me is right here in you. My attitude, my big heart . I see it every time I'm around you . Stubborn as hell but willing to give the shirt off her back at any moment . Even tho we've been separated since I was 6 n never had a chance to really have those Mother n Son moments you'll always be my heart . Every bit of me is every thing in you . I know you'll beat whatever is goin on with you . I love you infinity n forever Ma . xo
1mon

» LOG IN to write comment.

joshislow Hope is being able to see that there is light despite all of the darkness. -Desmond Tutu 1mon

» LOG IN to write comment.

joshislow | L. O. W. | by @gavinbanks 1mon

» LOG IN to write comment.

joshislow " I'm jus tryna make it last "
Back at the spot I shot my first music video.
S/o the @gavinbanks
1mon

» LOG IN to write comment.

joshislow PRAY -Part 1- 1mon

» LOG IN to write comment.

joshislow Progress . latest Instrumental I made after choppin up a sample . Ain't perfect but I'm Gettin better .
#Instrumental #LogicProX #StartedBoutaMonthAgoNowWeHere #Beat #BeautifulMess
1mon

» LOG IN to write comment.

joshislow Everyday 2mon

» LOG IN to write comment.

joshislow 3:27am 2mon

» LOG IN to write comment.

joshislow BIG DREAMS turned to BIG THINGS
Beautiful Mess . Getting Closer .
2mon
  •   firstletter_1 The smile on my face right now bro, priceless. And is that mjNichols up on the credits? I copped a joint from him for my album as well. Can't wait to hear this project bro 2mon
  •   fr33mani Lock in bro 2mon

» LOG IN to write comment.

joshislow Accurate . 2mon

» LOG IN to write comment.

joshislow Go get my last CD while you wait on Beautiful Mess -- Features @ingleworld2 @modsun Producer @zacharygarren and the Homie @portside503
Lowexpectations.bandcamp.com
2mon

» LOG IN to write comment.

joshislow NEW SONG. 'Out tHere'

Drops at midnight .
3mon

» LOG IN to write comment.

joshislow Peace of Mind 3mon

» LOG IN to write comment.

joshislow She believed in me and my music . Always there for each other when needed . Though I'm sad she's gone I'm happy she's no longer in pain ... A strong soul with a huge heart . Miss you , rip beautiful @addydarnell 3mon

» LOG IN to write comment.

joshislow Stayin patient . Quiet . Not searching for what's to come , because I know it's already waiting for me . I jus gotta get there . #TheCalm before a #BeautifulMess 3mon

» LOG IN to write comment.