jongetmoney23 My wife made some awsome jalepeno poppers! Her 1st time #winning @amberlynnbabyyy 4d

» LOG IN to write comment.

jongetmoney23 Pretty on iT! Hope u had a great Bday sis! Gn @kimmyash721 @amberlynnbabyyy 1w

» LOG IN to write comment.

jongetmoney23 Happy birthday to my beautiful sister!! She means the world to me, even tho we havent been as close because of work issues, shes still my sister and nothing will change out friendship that we have for each other!! Love ya sis 1w
  •   kimmyash721 Love you bro! party party party!!!! 1w

» LOG IN to write comment.

jongetmoney23 This shit goes hard thoo! #refreshing 2w

» LOG IN to write comment.

jongetmoney23 Getting my day started right! #monster #import #dodge #challenger 2w

» LOG IN to write comment.

jongetmoney23 Working hawd! Or hardly workin #bootlife @jorgemanon17 @gregmanon 3w

» LOG IN to write comment.

  •   grhernandez35 Dog I used to have to do the elevator inspections on Bigfoot and this other or called Olympus. When I worked night shit I would shit down the elevators and take that bitch to the top and chill. Lol 3w
  •   zeroticker91 It's soo beautiful 3w
  •   jongetmoney23 Lol they still do that haha the elevator is a cake ass job i wish i did that 3w

» LOG IN to write comment.

Normal Jon Nunez
jongetmoney23 RIP Gucci 3w

» LOG IN to write comment.

jongetmoney23 Haha my little boy is gettin so big eating a plum all by himself! #healthy @amberlynnbabyyy 3w

» LOG IN to write comment.

jongetmoney23 Back at it like a Crack addict up in rehab! Lets get it 3w

» LOG IN to write comment.

jongetmoney23 Daft punk going in on the way to WeRk! #work #flow 1mon

» LOG IN to write comment.

jongetmoney23 Shock therapy going hawd! 1mon

» LOG IN to write comment.

jongetmoney23 Bigfoot and delta house on my sons puzzle pieces #kiewit #projects @zeroticker91 @gregmanon @josegarcia4569 1mon
  •   josegarcia4569 Hahaha this things are everywhere now! I bet you have nightmares about them! 1mon

» LOG IN to write comment.

jongetmoney23 9 month check up! Hes being such a good boy 1mon

» LOG IN to write comment.

jongetmoney23 My little boy is 9 months today! Hes getting so big i love him to death 1mon

» LOG IN to write comment.

jongetmoney23 Another great night at work! 1mon

» LOG IN to write comment.

jongetmoney23 My #WCW, the mother of my child, and also the best thing that has ever happend to me!!! Shes such a strong mother/woman, im so grateful that god has brought us a stronger relationship, i love u @amberlynnbabyyy 1mon

» LOG IN to write comment.

jongetmoney23 I had to do it! #AJ11low 1mon

» LOG IN to write comment.

jongetmoney23 You know we up early when wal-mart got all the carts available!! 1mon

» LOG IN to write comment.