[INFO] Websta's data servers will undergo maintenance this week, which may cause temporary disruption on our site. Get updates: Facebook or Twitter
Normal josephine siu

» LOG IN to write comment.

joeybean some aggressive cuddles this afternoon #catsofinstagram 5d

» LOG IN to write comment.

Normal josephine siu
joeybean Still loving my hair!! purple has softened through 2 washes 6d

» LOG IN to write comment.

joeybean Always following me around 😑 never a moment alone lol #catsofinstagram 1w

» LOG IN to write comment.

joeybean Lightened to an ash brown ombre, and added a purple piece underneath :3 will lighten again later to achieve the lilac color I want! 😬😬 hair by @_2we, by @_csma 1w

» LOG IN to write comment.

joeybean Can't make it to the gym with my bear tonight, so I met my bro for a session at the home gym tonight. Squats, deadlifts, ring dips, 0.5mi intervals in 5mins, and lots of rolling and stretching. Haven't done heavy legs in a while, and it definitely felt good! #fitfam #fitspo #nike #homegym 2w
  •   powardbyhoward Uhh that's a home gym? Where do I sign up! Lol 2w
  •   wuzzyangel Dang 2w
  •   joeybean @powardbyhoward yeah it's at my family's house haha not much.. Just a squat rack, some weights, a box, tires, and a tread. 2w
  •   t_cire That's so boss! To have your own home gym. I want to convert my garage to a little gym also. With a bench press and squat rack. Maybe throw in a treadmill also. People have man caves I'll have a gym instead LOL 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

joeybean As the tint guy works away, this one was meowing at the door. This was the only place he was comfortable, haha #catsofinstagram #neko 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

joeybean Good hair day it's finally growing after being butchered this summer in TW 2w

» LOG IN to write comment.

joeybean #throwbackthursday to Saturday night, attending my (probably) 10th Coheed and Cambria show! Nothing beats hearing the entire crowd chanting/singing to their songs. #livenation #thewiltern #iksse3 #coheed #Neverender #childrenamongthefence 3w
  •   locmonster This is how I feel about linkin park haha! They just played in irvine too! 3w

» LOG IN to write comment.

Normal josephine siu
joeybean Gold VIP package my favorite band with my bear :3 #thewiltern #coheedandcambria 3w

» LOG IN to write comment.

joeybean Date night with my Disney bear :3 #disneyland #boyfriend #love #kineda #shoryuken 3w

» LOG IN to write comment.

joeybean A bruised toenail means no running in my Flyknit Lunars for now, and only my Onitsukas were in my car! Sigh. Back day and ended with some roam rolling and stretching. #fitfam #fitspo #lornajane #onitsuka #vscocam 4w
  •   example3x ..... And I run for 4w
  •   t_cire Have a speedy recovery! Speaking of running I have my 10k this Sunday and I haven't ran at all lol! 4w

» LOG IN to write comment.

joeybean #tbt with my Maleficent ladies waking up at my usual bedtime, buying embroidering the hats, constructing (and redoing!) tutus, a bruised toenail, and so so much love. I love you girls "Maleficents in 'da houseeeee" #disneyland #disneyland10k #maleficent #rundisney @rundisney 4w

» LOG IN to write comment.

joeybean 1.75mi hike/run with my big brother to kick off his 29th birthday! I love you lots and wish happiness and success to you (soon!). You'll forever be my
哥哥 #nikeplus #nikerunning
4w

» LOG IN to write comment.

joeybean I love this woman. She is my rock when I'm falling apart. She pushes me, and makes me the best me possible. She's the one that got me running in the first place! This is my best friend 😬 #bestie #sisters #disneyland #disneyland10k #maleficent #rundisney 4w

» LOG IN to write comment.

joeybean I LOVE this picture of us! #rundisney #disneyland10k #disneyland #maleficent 4w

» LOG IN to write comment.

joeybean Ran the Disneyland 10k with these lovely ladies yesterday! Had so so much fun! Woke up at 2:30 to do our full faces of drag makeup for our Maleficent costumes, lol! #disneyland #rundisney #disneyland10k #disney @rundisney #nikeplus #maleficent 4w

» LOG IN to write comment.

1mon joeybean
Normal josephine siu
joeybean Makeup trial for our Maleficent costumes for this coming Saturday by @ladylonline #artistry #lenaaetistry #makeupaddict #maybelline #urbandecay #maleficent 1mon
  •   ladylonline Thank you for letting me play! It's been so long! 1mon
  •   yuka_brandy Beautiful Joey chan 1mon
  •   yajun83 Makes me wanna play with makeup now ♡ 1mon
  •   motosays Goooorgeous! 1mon

» LOG IN to write comment.