jimmy_grimessw9 The blue magic strikes again man like @trap_niggga_ aka slugz. frank lucus first customer 5h

» LOG IN to write comment.

jimmy_grimessw9 Jaaaahhhhh hav fi join inn wid the rass dem. 10h

» LOG IN to write comment.

jimmy_grimessw9 Brixton road my ends the Rasta dem ah march dem wahn back them land and money. Bludclart dutty Babylon police Boi dem. 10h

» LOG IN to write comment.

jimmy_grimessw9 Turnt up don't pay them bills lol 1d

» LOG IN to write comment.

jimmy_grimessw9 LMAO AH wot kinda ting dis . Gal you better can cook. 1d

» LOG IN to write comment.

jimmy_grimessw9 LMAO they ain't all like this are they? 1d

» LOG IN to write comment.

jimmy_grimessw9 TBT my lil homie papi crazy likkel brudda soon touch back over my homie. 1d

» LOG IN to write comment.

jimmy_grimessw9 Out wid the crew @veli_velz bday. Bout to eat a food 2d

» LOG IN to write comment.

jimmy_grimessw9 ️ grandma and her brother uncle Omar with her kids. Dad Aunty Janice and uncle john. I learned a lot from these wonderful people and they all got it from grandma. Love y'all. 6d

» LOG IN to write comment.

jimmy_grimessw9 Love you guys to bits my Aunty Janice and uncle gazza. 6d

» LOG IN to write comment.

jimmy_grimessw9 And I'm suppose to be the big cousin looool me and cousin KD good times #familytimes #bloodstatus 6d

» LOG IN to write comment.

jimmy_grimessw9 Dad and cousin zed. Two men I fully respect. Big fans of Ray n nephew rum. Jack sparrows looool. 6d

» LOG IN to write comment.

jimmy_grimessw9 lol my big cousin telling dad this is how you do fish back home in yard my dad just walk off like cha we're the rum at lmao. 6d

» LOG IN to write comment.

jimmy_grimessw9 My cousin from yard ZED LOOK at his fish station legend I said to him cuzz we're the grill at him say grill kmt u English Boi mi ah show you how fi do fish. Lool. You can take the man off the island but you can't take the island out of him. 6d

» LOG IN to write comment.

jimmy_grimessw9 lmao still debating about cooking fish and chicken now uncle john getting involved. Nothing but love for the big men of the family. 6d

» LOG IN to write comment.

jimmy_grimessw9 Sister and niece getting them professional photos from uncle gazza lol. #bloodstatus 6d

» LOG IN to write comment.

jimmy_grimessw9 my dad and big cousin Steve arguing about how to cook the chicken and fish yesterday got to much jokes from the two big man dem. ️ nothing but love 6d

» LOG IN to write comment.

jimmy_grimessw9 Me and my lil sis @liv_charlenee selfie moment Loool. Nothing but love for my sis #bloodstatus 6d

» LOG IN to write comment.

jimmy_grimessw9 Nanny p aka grandma aka big momma aka the strength of the family 90 years old yesterday and still goes Brixton and E street to do her shopping. Love you grandma p truly remarkable woman. . 6d

» LOG IN to write comment.

jimmy_grimessw9 Keeping my nephew Kyle and my little cousin @maxiboy12344 in check #family #love #nextgenaration 6d

» LOG IN to write comment.