jiles_mones great first scrimmage with the brody @corybrandon. looking forward to four awesome years with this kid! #BCU 2w

» LOG IN to write comment.

jiles_mones saying goodbye to my best friend since 6th grade was hard but I know you're gonna do big things these next couple of years. thank you for being the nicest kid I ever met. #foreverbrodies 4w

» LOG IN to write comment.

jiles_mones s/o to vampire weekend for the sick show 3mon

» LOG IN to write comment.

jiles_mones getting second at my meet of champions in the 4x1 was a great end to the season. love these boys! #squaaaad #ezmoney 3mon

» LOG IN to write comment.

jiles_mones can't wait to kill it at state with these boys! #trackfam #statebound 4mon

» LOG IN to write comment.

jiles_mones Congrats to my boy for signing to play college hoops! #wemadeit 4mon

» LOG IN to write comment.

jiles_mones yo thanks for being the best date 😛 4mon

» LOG IN to write comment.

Mayfair Miles Jones
jiles_mones Steppin out wid my lightskin bro on prom night #ayyy #steez #cashout #EZmoney 4mon

» LOG IN to write comment.

jiles_mones Really miss playing around with pigskin, especially with this guy. #TDs #EZmoney 5mon

» LOG IN to write comment.

jiles_mones Steppin out wid da bruuh JuJu #turnuhhh #steezy #cashoutboyz 6mon

» LOG IN to write comment.

jiles_mones Never thought I'd see this day. Wouldn't have wanted to sign a letter of intent with anyone else. Love y'all! #SigningDay 7mon

» LOG IN to write comment.

jiles_mones Happy to say I'll be playing football next year at Briar Cliff University! Truly blessed to be able to play at the next level. It's been quite the journey! 8mon

» LOG IN to write comment.

jiles_mones Merry Christmas from the Jones twins #lol 8mon

» LOG IN to write comment.

jiles_mones Senior pic sunday tho? #lol 8mon

» LOG IN to write comment.

jiles_mones Can't thank these two enough for all they have done for me! I've come a long way. It was a blessing learning from you two! S/o to coach Nash and @luke3rossi 9mon

» LOG IN to write comment.

jiles_mones Take me back 9mon

» LOG IN to write comment.

jiles_mones S/O to my mom and dad. I love y'all like crazy. Thank you for always being there. 10mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

jiles_mones Gotta bounce back from last week. Everyone be at Wantland at 7 this Thursday to support! 10mon

» LOG IN to write comment.

jiles_mones Emotional night scoring my first TD of the season on my dads old field! So humbling. 11mon

» LOG IN to write comment.