•   _lisa_loves_2 Tfti lol 1d
  •   gonzo_jae78 Let me just say ur fucken soooo gay for saying bomb.com 1d
  •   jiggyggij @_lisa_loves_2 next time? Lol 1d
  •   jiggyggij @gonzo_jae78 dude it was good, so good I had to say bomb.com haha is it not cool to say that or something? 1d
  •   gonzo_jae78 Man me Richie n Bizkit went to the port o calls a $100 shrimp plater steamed fried al diabla n Cajun that shit was hella good!!! oh yea and a dozen of oysters....it's gay to my old as but I guess it's what u kids say these days lol @jiggyggij 1d
  •   jiggyggij @gonzo_jae78 I've been wanting to go down there to get my grub on. Lol. Next time I'll just say hella good. Haha 1d
  •   gonzo_jae78 It was cool A great day for a ride beer n seafood. Yea that's sounds better lol 1d
  •   _lisa_loves_2 Sweet any time. Lol 16h

» LOG IN to write comment.

  •   dxviiid AYYYYYYYYYYYY. I saw you from like the front 2d
  •   jiggyggij @dxviiid haha did you!? Aww I wish we could have partied together. It was just way too crowded downstairs. :/ 2d
  •   ah1e Good times 1d

» LOG IN to write comment.

  •   veloz_liza Hahahahhahahaha. It was that NRG!! 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   gerardgroove @jiggyggij damn u were there me too :( should've hit u up 2mon
  •   jiggyggij @gerardgroove ahh it would have been fun to meet up! I only went Sat but one day was enough for me it was so hot!! 2mon
  •   gerardgroove @jiggyggij I know there were so many people ... Didn't run into no one though ... Yeah it was super hot I went only sat it was dope had fun 2mon

» LOG IN to write comment.

jiggyggij "In my heart you are still here. From this earth you may be gone but in my heart you still belong" Happy birthday Lil Baller! #gbnf #foreveryoung #littlebrother #heaven #love 3mon

» LOG IN to write comment.

jiggyggij Finally received the correct tickets for Hard Summer! Untz Untz. #ilovedirtyhousemusic #ijustwannadance #hardsummer #hardfest #musicislove #muthafuckayoudontknow 3mon
  •   kimmykayyy_ I still haven't gotten mine! 3mon
  •   jiggyggij @mmiks__ they don't want you to go. Lol. 3mon
  •   dxviiid I haven't gotten mine either 3mon
  •   jiggyggij @dxviiid I wasn't expecting to get them until mid-July. I think they sent them early because they sent the other ones by mistake. Lol. They sent an email apologizing and everything. 3mon
  •   kingbrandonmac Like it! 3mon

» LOG IN to write comment.

jiggyggij A little summer fun. #venice #calilife #beautifulday 3mon
  •   ericewill dope stuff, Lets connect. Check me out if you keep your business options open lets work 3mon

» LOG IN to write comment.

3mon jiggyggij
Kelvin jiggyggij

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

jiggyggij edc '09 #fbf1 week away until we are under the electric sky. Woohoo! #reminiscing #edcla09 #amazingfriends #ontheroadtolasvegas #edclv14 #readytorage #undertheelectricsky 3mon

» LOG IN to write comment.

jiggyggij So proud of this beautiful girl. #littlesister #gorgeous #graduate #pleasestaylittleforever 4mon

» LOG IN to write comment.