jgoodzbby AINT NO DOUBT ABOUT IT, if I give u that pink Starburst WE GO TOGETHER!! lmao 2w

» LOG IN to write comment.

jgoodzbby Just bought this bad boy!! It's wayyyy to hot this summer #summerTime #SwimmingPool #FunInTheSun 2mon

» LOG IN to write comment.

jgoodzbby SUPER EXCITED RIGHT NOW!! WHEN I GOT HOME, MY PASSPORT & MY AUTOGRAPHED BOOK BY @realmissnatalienunn WERE HERE!! TODAYS BEEN PEFECT 2mon

» LOG IN to write comment.

jgoodzbby TODAY I TOOK THAT 1 MAJOR STEP INTO MY ADULT HOOD & THAT WAS DEDICATING MY LIFE TO GOD. YES GUYS TODAY WAS THE DAY THAT I GOT SAVED & I COULDNT E MORE PROUD OF MYSELF. #HAPPYRESURRECTIONDAY #HAPPYEASTER #GODISGOOD 3mon
  •   jgoodzbby This picture really does my outfit no justice 3mon

» LOG IN to write comment.

  •   thickn_pretty Any other time you don't know how to Cook-_- but when it comes to green an chicken you got it... Lmao 4mon
  •   thickn_pretty Greens** 4mon
  •   jgoodzbby Lol.. Nah I just be getting lazy so I quit midway through lol. & nah that's fried cabbage not greens @thickn_pretty 4mon

» LOG IN to write comment.

jgoodzbby I asked my grandma instead of buying a cake if she could make me her famous double #fudge homemade #chocolate cake for my #birthday.. That shit was fireeeee!!! #my22ndBirthday #TeamAries Oh & yes I had the number 22 & 22 individual candles plus 1 for good luck Lol. 4mon

» LOG IN to write comment.

jgoodzbby My moms wedding ring would make a dope ass pinky ring!! I'ma ask her if I can borrow it, that way I look like the rest of y'all tryna stunt in other ppls shit. Lmfao!! 7mon

» LOG IN to write comment.

jgoodzbby Me & my granny when I was a youngsta (: R.I.P grandma. 8mon

» LOG IN to write comment.

jgoodzbby My baby brother Jackson's foot compared to my hand.. hes so little. (The oldest twin) 1y

» LOG IN to write comment.

jgoodzbby Realest shit I've seen all day!! 1y

» LOG IN to write comment.

jgoodzbby @YG #YG #4HUNNID TOO SEXY FOR HIS OWN DAMN GOOD 1y

» LOG IN to write comment.

jgoodzbby My beautiful Queen. Continue to rest with the angels gma, you've been on my mind lately. 2y

» LOG IN to write comment.

jgoodzbby I'd do anything just to hold ur hand one last time. I miss u gma 2y

» LOG IN to write comment.

jgoodzbby My bby laying down in her bed. I love my doggy Princess Lola 2y

» LOG IN to write comment.