jessikamarie_ Oh hey cutie! 7d

» LOG IN to write comment.

jessikamarie_ I think I'm having too much fun on this app. Hahaha 2w

» LOG IN to write comment.

jessikamarie_ Worrying won't stop bad things from happening, it just stops you from enjoying the good 3w

» LOG IN to write comment.

jessikamarie_ If only I could do this all day! #sixflags @spam_jeezy 3w

» LOG IN to write comment.

jessikamarie_ Gotta have the cape when you're in Six Flags!! 3w

» LOG IN to write comment.

jessikamarie_ Gametime! Clippers vs Grizzlies 3w

» LOG IN to write comment.

jessikamarie_ Urban lights! 🔆🔅🔆 3w
  •   hahamhhyeah Ahh jay!!! 3w
  •   kingkaimo You're here?! Wtf! Thanks for the text/ call. Bitch.😑 3w
  •   chata11 How was the game? Or is your Dad confused and it's tonight. Have fun Mija3w

» LOG IN to write comment.

jessikamarie_ Happy good friday! 4w

» LOG IN to write comment.

jessikamarie_ Chivalry isn't dead ladies! Ya'll just prefer the "bad boys" and wonder why you get your heart broken 1mon

» LOG IN to write comment.

jessikamarie_ For the love of mangos 2mon

» LOG IN to write comment.

jessikamarie_ ....when you're actually ready before everyone 2mon

» LOG IN to write comment.

jessikamarie_ Not posting to boast, but to simply inspire. Do something nice #PayItForward 2mon

» LOG IN to write comment.

jessikamarie_ Finally had the chance to go on the high roller! 2mon
  •   sonilekz Haha i wanted to make sure u didn't die haha. I've heard those who puke, sometimes choke so i had to check up on u bumbai u shishi nainai haha 1mon
  •   jessikamarie_ @sonilekz because so shame puking in front of someone or in general lol 1mon
  •   sonilekz Haha i didn't mind haha trust me ive seen worse haha. I just wanted to make sure u were alright. I even offered to take your ass back home lol. 1mon
  •   jessikamarie_ @sonilekz hahaha. Did you really? I don't even remember. 1mon
  •   sonilekz Haha smh yes, and you were like I'm fine. Haha you are 2mills smh lol 1mon
  •   jessikamarie_ @sonilekz hahaha. Oh my 1mon
  •   sonilekz Yup haha well I'm glad you're okay:) and i hope u have a gd night:) take care humarie:) 1mon
  •   jessikamarie_ @sonilekz thank you again! :) have a good night too! 1mon

» LOG IN to write comment.

jessikamarie_ Snowboards in, coffee check, waiting for the snow showers to pass 2mon

» LOG IN to write comment.

jessikamarie_ Riding the slopes on powder snow and the breath taking view of Utah. Today was good day! #brianhead 2mon
  •   akipoke s 2mon
  •   chata11 All right Mija enjoy life you go girl 2mon
  •   wtfchavezzz Wish I could travel with you guys, looks like you guys have been everywhere! 4w

» LOG IN to write comment.