jayymeesheeuhh Banana Blueberry Smoothies This Morning 7h

» ログイン to write comment.

jayymeesheeuhh Only It's You..
Who Got Me Feelin' Like This...
2d

» ログイン to write comment.

jayymeesheeuhh Todays #MOTD For School! Woke Up Bright & Early So I Had Time To Get Ready For Once, Lol.. Ao Now I'm Gonna Take All This Off & Go Do Some "Manly Work" & Help My Boyfriend On The Job Site Today.. Longgg Night Ahead. I'm Already Tired 😴 .. #EOTD #UrbanDecay #electricpalette #AnastasiaBeverlyHills #dipbrow #beautygenius #Ardell #Whispies 3d

» ログイン to write comment.

jayymeesheeuhh Todays *New Look I Tried! I Can Say I Am Pleased With It's Turnout! #SmokeyEye Was Done With the Shadows From #UrbanDecay's #NYCPalette.. Liner Is A Black Gel & Also #NYX #JumboEyePencil In Milk.. Lashes Are #Intrigue (Limited Edition) By #Ardell .. #Contour Is From #BenefitCosmetics .. & #Brows Are Of Course #AnastasiaBeverlyHills #DipbrowPomade In Chocolate !
#MUA #EOTD #FOTD #MOTD #blendthatshit
4d

» ログイン to write comment.

jayymeesheeuhh My Baby Cousin @98_kirsten All Ready For Her First Homecoming!!! So Happy To Help Her Look Freaking Fabbbbb!!! 6d

» ログイン to write comment.

jayymeesheeuhh Last Night At #DrakeVsWayne !!!! 1w

» ログイン to write comment.

jayymeesheeuhh Working To Better Myself.
Each & Every Day.
One Step Closer To Achieving Success.
Be POSITIVE!
1w

» ログイン to write comment.

jayymeesheeuhh The Scary Face My Siblings "Painted" By Throwing Wet Sand Onto Their Window..
My Mini Picasso's!! Haha.. But Seriously. This Shit Was Tight As Fuck! #NoFilter #NoEdit #ScaryFace #Skull #AccidentalMasterpiece #LoveIt
2w

» ログイン to write comment.

jayymeesheeuhh I Have An Endless Collection Of Unposted Selfies In My Camera Roll.. Yayy. @loveyouchenapps 2w
  •   _shvroni Gurl lmaoo i need to delete all mine 2w
  •   jayymeesheeuhh @_shvroni Haha I'm Sayin Though... They're Just Taking Up A Bunch Of Unnecessary Space! 2w

» ログイン to write comment.

jayymeesheeuhh What Time Is It?!
Homework Time!!!!!
😕
2w

» ログイン to write comment.

jayymeesheeuhh A Natural, Yet Dramatic Look I Did Earlier This Week.. I Have On #Ardell Lashes "Intrigue".. #wingy #wingedeyeliner #mua #motd #eotd #mkeupforever #anastasiabeverlyhills #dipbrow 3w

» ログイン to write comment.

jayymeesheeuhh He Is DEFINITELY In His Terrible Two's!! But This Smile Just Melts My Heart. I Love You Baby, & Thank You, Thank You, Thank you For Saving Me!! I Really Don't Know Where I'd Be Without You!! 3w

» ログイン to write comment.

jayymeesheeuhh Haven't Posted A #BlackAndWhite Pic In A While...
Long Day.
Sleepy Time ! 😴
3w

» ログイン to write comment.

jayymeesheeuhh Tonight's #MOTD For Work!!! Some Half Gold Glitter Liner I Threw Together Real Quick! Lol.. So Excuse The Quality!
#MUA #FOTD #EOTD #anastasiabeverlyhills #dipbrow #beautygenius #wingedeyeliner #PaintingFacesTonight #HellYeah !
3w

» ログイン to write comment.

jayymeesheeuhh Dear God In Heaven.. If I Could Have Just One Chance.. Just One!! 4w

» ログイン to write comment.

jayymeesheeuhh Gosh, I'm Soooo Behind On My #MOTD Pics! Here's Tuesday's Look!! This Was The Start To A VERY Productive Week I Must Say!!
&&&& My Necklace Is From @shopglamourgirl !!
#FOTD #EOTD #SmokeyEye #anastasiabeverlyhills #dipbrow #urbandecay #nycpalette #electricpalette #nyxcosmetics #benefitcosmetics #misfits
4w

» ログイン to write comment.

jayymeesheeuhh My Son & I, Enjoying Some Late Night Baskin Robin's Ice Cream!!! 4w

» ログイン to write comment.

jayymeesheeuhh My Baby @mrsjordannicole & Her #EOTD Last Night Done By #MUA Thanks Mahh Lady!! 1mon
  •   _lillianusn I've never worn eyeshadow. Or wanted to until I started following you. Thanks JJ. -_- except when I try to do this it just looks like I have a black eye. 1mon
  •   karlyy_raee Same here! I'm incapable of doing good makeup lol 1mon
  •   jayymeesheeuhh @_lillianusn Omg! How Sweet!!! & Lol, I'll Put Up A Tutorial For This One!!! @karlyy_raee 4w

» ログイン to write comment.

jayymeesheeuhh My Favorite Pair Of Shoes I Own! Lol... Just Unpacked Them From 2 Years Of Storage .. #Nike #AutoForce #MidTops #Yassss #Glow 1mon

» ログイン to write comment.

jayymeesheeuhh Weww...
Who Knew Clint Eastwood Had A Son This Young &&&&& This Fine !!!
1mon

» ログイン to write comment.