2mon jaxdarauay
Video J ɐ Da ɹ auay
jaxdarauay . 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon jaxdarauay
Normal J ɐ Da ɹ auay
jaxdarauay Yo I hate it when I see a picture of someone's bloody cut up wrist on my feed it makes me vegetably weak because blood. Look, life gets better alright stay calm don't lose hope. Now come here you lil tit imma give you sum of my hugs xx 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon jaxdarauay
Normal J ɐ Da ɹ auay
jaxdarauay Chihuahuas be like when I turn the AC on. I can't move help meee 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon jaxdarauay
Normal J ɐ Da ɹ auay
jaxdarauay Of course I know what grunge is, I listen to Antarctic Monkeys and Kurt Cobain's Coldplay. 2mon

» LOG IN to write comment.

3mon jaxdarauay
Normal J ɐ Da ɹ auay
jaxdarauay Petition to rename filipino to "filipiyes" better yet, "filipiyaaass" "filipifo shizzle" "filipifo drizzle" or "filipidamn straight" cuz we fly lidat wassup how u feel? 😎 3mon

» LOG IN to write comment.

3mon jaxdarauay
Normal J ɐ Da ɹ auay
jaxdarauay Stags are majestic 3mon

» LOG IN to write comment.

3mon jaxdarauay
Normal J ɐ Da ɹ auay
jaxdarauay Your left hand has never touched your left elbow and your right hand has never touched your right elbow. That's all goodnight America, be kind to one another. 3mon

» LOG IN to write comment.

3mon jaxdarauay
Normal J ɐ Da ɹ auay
jaxdarauay My Instagram says it was 21 weeks ago since the last time I greeted all of you so forgive me for being thoughtless. But you should know that every time I upload new posts and see that orange balloon with large numbers in it I smile knowing that you've been with me for more than three years. So thank you, stay fly stay fresh n stay cool. ️🌚 3mon

» LOG IN to write comment.

4mon jaxdarauay
Normal J ɐ Da ɹ auay
jaxdarauay JOLLIBÆ 😎 4mon

» LOG IN to write comment.

4mon jaxdarauay
Normal J ɐ Da ɹ auay
jaxdarauay If I see you wearin dem mothafuckin loom bands you aint my homie #i #aint #even #sorry #jeje 4mon

» LOG IN to write comment.

4mon jaxdarauay
Normal J ɐ Da ɹ auay
jaxdarauay M gonna be wearing this bad boy tonight even if it makes me look like a caucasian tourist woo 4mon

» LOG IN to write comment.

4mon jaxdarauay
Video J ɐ Da ɹ auay
jaxdarauay Hiii follow my vine I made yesyesterday cause' it's #1 loser hahaha yay me!! Vine: Ja Darauay 4mon

» LOG IN to write comment.

5mon jaxdarauay
Normal J ɐ Da ɹ auay
jaxdarauay It me 5mon

» LOG IN to write comment.

6mon jaxdarauay
Normal J ɐ Da ɹ auay
jaxdarauay I have canker sores about the size of the pacific ocean on my lips and on the very tip of my tongue. I can barely eat or drink anything, and I talk with a damn lisp. I'm hella done yo. 6mon

» LOG IN to write comment.

6mon jaxdarauay
Normal J ɐ Da ɹ auay
jaxdarauay Mom, can I have a pet thresher shark? 6mon

» LOG IN to write comment.

6mon jaxdarauay
Normal J ɐ Da ɹ auay
jaxdarauay 99 problems but a beach ain't one 6mon

» LOG IN to write comment.

7mon jaxdarauay
Normal J ɐ Da ɹ auay
jaxdarauay Isn't she the CUTEST ? #cat 7mon

» LOG IN to write comment.

7mon jaxdarauay
Video J ɐ Da ɹ auay
jaxdarauay @armimillare can we do da secks #tbt 7mon

» LOG IN to write comment.

7mon jaxdarauay
Normal J ɐ Da ɹ auay
jaxdarauay Will we ever live in underwater cities? Personally, I think it would be pretty cool. Yeah? 7mon

» LOG IN to write comment.

7mon jaxdarauay
Normal J ɐ Da ɹ auay
jaxdarauay Maselang bahaghari sa aking isipan. #eheads 7mon

» LOG IN to write comment.