[INFO] Websta's data servers will undergo maintenance at 22/10/14 10:00(JST) - 22/10/14 11:00(JST), which may cause temporary disruption on our site.
Get updates: Facebook or Twitter
jasezilla Was tryin to be a smart ass to my mom and she ended up bein a gangsta. 3d

» LOG IN to write comment.

jasezilla Bae <3 2w

» LOG IN to write comment.

jasezilla Wtf is wrong with me thinking of this stuff lmao unless it does look like the Instagram logo hahhaa then I'm cool. 4mon

» LOG IN to write comment.

jasezilla Mmmmm that M'fn Sonic Nerd Slush tho... 4mon

» LOG IN to write comment.

jasezilla Mhmmm. Freakin Tuesday. Well... at least its not Monday! 4mon

» LOG IN to write comment.

jasezilla We out hurr with this burr lol 5mon

» LOG IN to write comment.

jasezilla Somethin aint rite about this 7up... mexican 7up? 5mon

» LOG IN to write comment.

jasezilla Everyone come over anf eat and hear music yooo!! 5mon

» LOG IN to write comment.

jasezilla This lil beta is living in a pineapple under the sea.. kinda. 5mon

» LOG IN to write comment.

jasezilla The look your dog gives you when your leaving 5mon

» LOG IN to write comment.

jasezilla Birthday beer and Tacos woooo 6mon

» LOG IN to write comment.

jasezilla Naked and Afraid.. abandoned mattress everywhere. Lol 6mon

» LOG IN to write comment.

jasezilla Numb the Pain 6mon

» LOG IN to write comment.

jasezilla On that road to nowhere... 7mon

» LOG IN to write comment.

jasezilla Photo of the empty booth across from me. 7mon
  •   _bestbuds Text somebody then I'm starving 7mon

» LOG IN to write comment.

jasezilla @b_craver gettin his weld on 7mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

jasezilla Sooooo my dogs won't come into the shop because its too noisy. So they lay there and watch. #loyal #dogs I love them lil fuckers. 8mon

» LOG IN to write comment.

jasezilla Table for one? :| 8mon

» LOG IN to write comment.

jasezilla I spy with my little eye.. 9mon

» LOG IN to write comment.