jalendoe The term "Day 1s" isn't even close. My brothers 🏾 3d

» LOG IN to write comment.

jalendoe Day out to Santa Monica and somehow I was used as a model 😛
Photocred - @ashleyellena
2w

» LOG IN to write comment.

jalendoe These two pictures are a perfect explanation of me and @myacastille relationship. We both drive each other crazy (hence me choking her to death playfully of course), to playing jokes and being best friends at the same time. I'd do anything for you with no hesitation. Happy 15th birthday little sister I love you more than words could ever describe #FamilyOverEverything #IStillWishiHadABrother 1mon

» LOG IN to write comment.

jalendoe Ladies and gentleman.. I present to you my 14 year old sister smh lmao 2mon

» LOG IN to write comment.

3mon jalendoe
Normal Jalen Castille
jalendoe Throwback all the way back to '95 w Pops check the kicks tho 3mon

» LOG IN to write comment.

jalendoe Too many people didn't wake up today. Be grateful and be great 4mon

» LOG IN to write comment.

jalendoe She will always be the #1 woman in my life #MamaILuhYa 4mon

» LOG IN to write comment.

jalendoe Fam First 5mon

» LOG IN to write comment.

jalendoe Buckle Up 😈 6mon

» LOG IN to write comment.

jalendoe 6mon

» LOG IN to write comment.

jalendoe #fbf 7mon

» LOG IN to write comment.

7mon jalendoe
Normal Jalen Castille
jalendoe This might've been the lowest point we've endured as brothers. Leaving the casino and all 3 of us lost(not saying how much lol) but thru the good and bad my guy @lanndonn_ has always been there and vice versa. Happy 21st to somebody who's gonna be in my wedding someday. Live it up family and round 2 when I get home 7mon
  •   lanndonn_ Lmfaoooo man we was sad that day . Bro I truly do appreciate you . Thank you for being there for me man regardless . Round 2 when you get back fo'sho fo'sho ! Love you family 7mon

» LOG IN to write comment.

jalendoe Happy birthday to my mama! I could leave this long caption about how much she means to me but she already knows. Happy birthday . #MamaILoveYa #POP #HoldItDown 7mon
  •   jdotmundy 7mon
  •   ashleyellena Happy birthday mama Castille 7mon
  •   daidai_us Tell moms I said Happy Birthday 7mon
  •   newkirk97 Those hashtags though hahaha 7mon
  •   cdicard How. Sweet 7mon
  •   akastayc Aww how sweet - miss and love you and Saints lost cause I wasn't in the Dome 7mon
  •   nattyboso Hey Cuz don't know if you remember me but it's cousin Nikki's big brother. One Love! 7mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

jalendoe Not a fan of the bucket hat trend but this Odd Future one was a killa 8mon

» LOG IN to write comment.

jalendoe #Tbt with my cousin Tonee.. None of you ask me to hook you up, she's engaged lol 8mon

» LOG IN to write comment.

jalendoe Throwback to sophomore year in the good ol Upland days with my boy @daidai_us 9mon

» LOG IN to write comment.

jalendoe Birthday Selfie 😎 10mon

» LOG IN to write comment.

10mon jalendoe
Normal Jalen Castille
jalendoe Dollar and a Dream Tour 10mon

» LOG IN to write comment.

jalendoe twinz er naw 12mon

» LOG IN to write comment.