jaimetsao having to say bye to all of my bffs was pretty fucked up but yall are the best ppl ever n i hope u have the best next 4 years ever i u all and can't wait to video chat pregame:-) 22h

» LOG IN to write comment.

jaimetsao these r my friends!!! 4d

» LOG IN to write comment.

jaimetsao *willy wonka jump* 1w
  •   alexetsao LMAO GET MY OFF OF THIS VESSEL 1w

» LOG IN to write comment.

jaimetsao blessed i don't have to see u for two months!!! 😇 2w

» LOG IN to write comment.

jaimetsao sissy or clarice renaldi??? 2w

» LOG IN to write comment.

jaimetsao happy day!!!! 2w

» LOG IN to write comment.

jaimetsao happy BDAY to my fave diz roomie natty i love uu lots and lots and miss u most 2w

» LOG IN to write comment.

jaimetsao i don't actually know who these people are or why i followed them into the woods 3w

» LOG IN to write comment.

jaimetsao i'm gonna miss my paigey & our gym talks i love u more than life bae 3w

» LOG IN to write comment.

jaimetsao thankful for days like today 4w

» LOG IN to write comment.

jaimetsao would u like fries with that 4w

» LOG IN to write comment.

jaimetsao yes we're a clique 1mon

» LOG IN to write comment.

jaimetsao not pictured: the photographer aka bailee, the lake we're gonna zipline into, how winded i am from walking up seventy thousand steps to get here 1mon

» LOG IN to write comment.

jaimetsao wtf we live on the best planet ever 1mon

» LOG IN to write comment.

jaimetsao 🚣🏻 2mon

» LOG IN to write comment.

jaimetsao greatest ppl ull ever meet (they're looking at an alligator!!!!) 2mon

» LOG IN to write comment.

jaimetsao will miss petting my favorite puppy!! 2mon

» LOG IN to write comment.

jaimetsao being that girl that posts this type of shit on instagram, feel free to judge 2mon

» LOG IN to write comment.

jaimetsao worst end to the worst weekend 2mon

» LOG IN to write comment.

jaimetsao still campaigning 2mon

» LOG IN to write comment.