j1g not much has changed i guess lol happy birthday 1w
  •   fernguardado Omg lol still alcoholics, thanks boo 🍾 1w

» LOG IN to write comment.

j1g this weekend was lit #SnoopLion 2mon

» LOG IN to write comment.

j1g apparently i didn't have enough time to wash the truck or get a cut... but i had enough time for this #shramp 2mon

» LOG IN to write comment.

j1g "I'm your huckleberry" #quitdickingaroundAngel 3mon

» LOG IN to write comment.

j1g Bingo Players is gonna tear the roof off!!!! #yosttheater #socal #socaledm #electronicmusic #santaana #dtsa #ripPaul @yosttheater 4mon

» LOG IN to write comment.

j1g I wanna give a huge s/o to my brotha @fernxgully!! Happy Birthday ya fuck!!! #quarterofacentury #wewereprettywasted #mrRager #letsfuckshitup #chimpfuck 4mon

» LOG IN to write comment.

j1g what a crazy ass weekend... and it's still not over lmao #ripmyphone #keepoff 4mon

» LOG IN to write comment.

j1g apparently @tbahama burgers pair well with @konabrewingco #BigWave 5mon

» LOG IN to write comment.

  •   abdullah2408 I don't remember taking these... Lol 5mon
  •   j1g @abdullah2408 that's exactly what i thought when i saw them lmao 5mon
  •   torres_antt I don't remember this haha 5mon
  •   paul40s When the fuck did we get ice cream 5mon

» LOG IN to write comment.

j1g first one to the table lol #BabyBella #shewassayingcheese #boom #wheresthepizza 5mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

j1g of all the artists and djs though @grandtheft took best set of the weekend!! #Hard #DOTD #grandtheft #hethrewdown #deepdownlow #hardlinessuck #talkaboutaweekend s/o @_johnnylevi 6mon

» LOG IN to write comment.

j1g favorite set from Friday hands down! @funtcaseuk energy was insane!!! #squadshit #Escape #Funtcase #gotmybassfix #PredatorVIP 6mon

» LOG IN to write comment.

j1g lmfao #bruh talk about a #tbt thank you facebook #5yearsagotoday 7mon

» LOG IN to write comment.

j1g sorry i'm not home right now #spiderwebs 7mon

» LOG IN to write comment.

j1g this is what the world is for... making electricity 7mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

j1g haven't posted in a while..... so here's some dolphins #Newport #theyrenotpink? 11mon

» LOG IN to write comment.

j1g "un giorno ben speso porta sonno felice" #hofreddo 12mon

» LOG IN to write comment.