itsyuson 😬 6d

» LOG IN to write comment.

itsyuson Saaaaand! It's everywhere 6d

» LOG IN to write comment.

itsyuson Art. 7d

» LOG IN to write comment.

itsyuson Has that wisdomy taste to it. 3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

itsyuson #wakeup #goodvibes #goodintentions Live. Laugh. Love. Often. 4w

» LOG IN to write comment.

itsyuson Almost there... 4w

» LOG IN to write comment.

itsyuson Walked by caught this from the corner of my eye sleeping on the edge of a leaf. #nightnight #perseidmeteors 1mon
  •   aims2pleez 😴 he looks so peaceful 1mon
  •   itsyuson I wanted to keep it! But then we'll have no insect repellant haha 1mon

» LOG IN to write comment.

itsyuson Thank you for endless laughs...you've shaped a huge part my childhood. Rest well.
Robin Williams 1951-2014
1mon

» LOG IN to write comment.

itsyuson Stars at night, are big and bright...deep in the heart of Texas! #supermoon #perseidmeteors 1mon
  •   itsyuson No photoshopped just zoomed and cropped. 1mon
  •   itsyuson Much more redder, than previous snap 1mon
  •   ellemae87.inc Ugh! So lucky!! Are we looking at the same sky?! Lol 1mon
  •   itsyuson Yeah, The one in the North right? Hahaha 1mon

» LOG IN to write comment.

itsyuson Look up #supermoon 8-10-14 1mon
  •   itsyuson No filter, 1st day of super moon stage 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

itsyuson Your destiny awaits you. #morningwisdom #destinychild #butyouaintnobeyoncedoe lol 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

itsyuson How do you say "Happy Centennial" in your native tongue? #incgiving #incmedia #inc100 #IglesiaNiCristo 2mon

» LOG IN to write comment.

itsyuson I want to inspire people, I want someone to look at me and say "Because of you I didn't give up." 2mon
  •   lynnxrose @itsyuson you look amazing. What are u doing, I need tips! 2mon
  •   drebanana damn nigga you lookin good... what's the secret? I heard crystal meth does wonders lol 2mon
  •   noclovejoy Looking sharp son 2mon
  •   rabbitroyalty looking good cuz!!! Bruh. #DasWussup 2mon
  •   itsyuson Thanks! Trace minerals awareness(such as Nascent Iodine), walking up those dang stairs, and fruits and veggies! Haha 2mon

» LOG IN to write comment.

itsyuson When you wonder where has He been during your trials and tribulations, remember this, the teacher is always silent during the test. 2mon

» LOG IN to write comment.

itsyuson #darksideofthemoon Galaxy B&B 2mon

» LOG IN to write comment.

itsyuson The Force! 2mon

» LOG IN to write comment.